Avatar billede jacob7 Juniormester
15. juli 2011 - 22:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan kun sende mms'er med min Ericsson x10 mini

Alle mine beskeder ryger afsted som mms'er, selvom jeg oftest blot vil sende sms. Tlf. er købt brugt, så der kan jo være ændret på indstillinger, men kan bare ikke se, hvor jeg kan lave det om. Har konsulteret brugsanvisning både på papir og på nettet. Telefonen bruger android. Alle mine tidligere tlf. har været nokia, altså symbian.
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
16. juli 2011 - 00:37 #1
Har du sat mobilen rigtigt op ?

Det kan være den mangler en opsætning for sms som virker før den kan gøre det, eller måske der er noget der siger at hvis dette kriterie er opfyldt så skal den sende som mms, eller hvis dette ikke virker så skal den sende den som mms.
Avatar billede showsource Seniormester
16. juli 2011 - 04:07 #2
Indstillinger -> Fortrolighed -> Nulstilling
( 2 valgmuligheder for nulstilling )

D.v.s. at tlf. sletter whatever opsætning bl.a.
Så de skal indstilles igen.

Men har du den nyeste opdatering installeret ?
Hvis ikke, vil jeg tro det vil være bedst førend en nulstilling.
Avatar billede jacob7 Juniormester
17. juli 2011 - 12:16 #3
Tak for forslag. Svarer desværre ikke så hurtigt da jeg er midt i en hospitalsindlæggelse. Tror umiddelbart at jeg må prøve at nulstille det hele.
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
19. juli 2011 - 06:10 #4
Helt i orden og god bedring :)
Avatar billede jacob7 Juniormester
28. november 2011 - 22:27 #5
Ja, det var så den indlæggelse, og så er det vist på tide at få denne afsluttet. Det var simpelthen fordi mine kontakter var lagt ind uden tlfnr., men med mailadresser, så mms var ligesom det eneste relevante at sende som.