Avatar billede knowledgeListener Praktikant
15. juli 2011 - 17:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Trådløs tastatur og mus fryser

Hej jeg har en stationær PC hvor jeg ikke kan bruge hverken tastaturet eller musen som begge er trådløs Logitech. Jeg kører med Windows 7. Jeg har prøvet at udskifte batterier, men uden effekt på problemet. Jeg har tilsluttet en mus med USB-kabel og den virker fint. Er der nogen der har et bud på hvad jeg kan gøre?
15. juli 2011 - 18:12 #1
... prøv sættet på en anden PC ?
15. juli 2011 - 18:12 #2
Har du brugt [Connect] funktionen ?

Logitech ? Model ?
Avatar billede 220661 Ekspert
15. juli 2011 - 18:40 #3
Er det samme port du tilslutter musen til som det trådløse sæt har brugt?
Avatar billede knowledgeListener Praktikant
15. juli 2011 - 20:26 #4
Jeps connect-funktionen har jeg foretaget.

Det er ikke den samme port... Men jeg er ret sikker på, at jeg har prøvet at sætte mini receiveren til Logitech til de forskellige USB-porte, uden at det har virket.

Det skal måske lige siges, at det har været sat til i lang tid og pludselig virker det ikke.

Keyboardet er et 'MX 3200'.
Det eneste der står på musen udover 'Logitech' er 'LASER', men det siger vel ikke meget...

Jeg kunne godt prøve at sætte det til min bærbare computer for at se, om det vil virke der...
Avatar billede knowledgeListener Praktikant
15. juli 2011 - 20:51 #5
Jeg har lige prøvet at tilslutte det til min bærbare. Musen virker, men det gør tastaturet ikke.
Avatar billede knowledgeListener Praktikant
30. juli 2011 - 14:23 #6
Jeg har "løst" problemet ved at erstatte mus og tastatur.
Avatar billede knowledgeListener Praktikant
23. april 2012 - 15:57 #7
Jeg har "løst" problemet ved at erstatte mus og tastatur.