Avatar billede nilo1944 Nybegynder
15. juli 2011 - 17:13 Der er 5 kommentarer

PRORAMMMER SPIL

HEJ JEG ER NY HER PÅ SITET JEG HAR ET LILLE PROBLEM, FORLEDEN INSTALLEREDE JEG "cALL OF DUTY - WORLD OG WAR, SPILLET VIKER FINT
I SOLOUDGAVEN
JEG SKAL KONFIGURERE I MULIPLAYER FOR AT SPILLE MED PERSONER VIA NETTET, MEN DET VIKER IKKE. ER DET FORDI JEG HAR MOBILT BREDBÅND?
JEG HAR ET ANDET SPIL "UNREAL TOURNEMENT" DETTE FIUNGERE FINT I MULIPLAYER.
HVIS DER ER EN PERSON HER DER KAN GIVE MIG ET RÅD VIL JEG BLIVE GLAD.
MIN PC ER SPRITNY PENTIUM 6,1 WINDOWC 7.
VENLIG HILSEN SEVERIN06@YOUMAIL.DK
15. juli 2011 - 17:22 #1
Velkommen til E. ...

Du skal først lære hvad [Caps Lock] bruges til !
Avatar billede Rosenborg Praktikant
15. juli 2011 - 19:06 #2
Normalt plejer man slet ikke at konfigurere noget som helt i multiplayer, netop fordi det skal være så nemt som muligt..

Er det et spil du har købt eller "fundet"?
Avatar billede nilo1944 Nybegynder
16. juli 2011 - 01:11 #3
nej spillet er venligst udlånt af biblioteket.
Avatar billede Rosenborg Praktikant
16. juli 2011 - 13:25 #4
Siger den noget bestemt idet du prøver at joine multiplayer? De har det jo med at give en besked hvis der er noget galt.
Avatar billede nilo1944 Nybegynder
07. oktober 2011 - 01:18 #5
Hej er der noget der kan hjælpe mig. skulle ha min gamle stationære pc formateret får hjælp hos en ven, men nu opdager jeg kodenummeret som jeg troede sad fast bag på computeren er borte og jeg har ledt i øst og vest.
jeg har original windows xp.
kna jeg brude windows vista jeg har haft på en anden bærbar pc.
venlig hilsen severin06@youmail.dk