Avatar billede bobske Nybegynder
14. juli 2011 - 22:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

2 Documents and Settings folders

Hej eksperter,

Jeg har fået en ny harddisk som jeg har installeret windows 7 på. Min gamle harddisk fik jeg ikke formateret da jeg lige ville tag lidt backup først. Her er der også windows 7 på.

Jeg har altså et C-drev med win7
og et D-drev med win7

Mit problem er nu at D:\Documents and Settings af en eller anden grund linker til C:\Documents and settings. Som så linker til C:\users såvidt jeg har forstået.

Jeg vil gerne have slettet alt på mit D-drev, men jeg er bange for at slette Documents and settings på C-drevet når jeg sletter det fra D-drevet.
Jeg kan se at når jeg sletter en fil eller en mappe, f.eks D:\Documents and Settings\Morten\Downloads\fil.txt

Så bliver den samme fil også slettet på C-drevet. Altså er de to mapper synkroniseret.

Det skulle jo helst være sådan at D:\Documents and Settings\ linker til D:\users og ikke c:\users

Håber det gav mening alt det her : )

På forhånd tak.

mvh
Morten
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. juli 2011 - 22:54 #1
Documents and Settings h.t.f. ligger den i Windows7??
Avatar billede bobske Nybegynder
15. juli 2011 - 00:25 #2
Ja, well det er nok fordi jeg har slået Hide protected files fra. Måske jeg bare skal slå det til og se ellers ignorer folderen
Avatar billede bobske Nybegynder
15. juli 2011 - 00:29 #3
Det var måske et lidt panik spørgsmål før jeg formatteret drevet, et link er vel et link og dermed bliver der ikke slettet noget.

Du kan bare få pointene poko1 hvis du vil? Du fik mig ihvertfald på ret kø
Avatar billede bobske Nybegynder
30. juli 2011 - 18:25 #4
Lukker tråden.