Avatar billede fipper1 Nybegynder
11. juli 2011 - 00:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

bios/blæser

hej alle. kan en evt bios update afhjælpe problemer med at få min blæser til at virke igen???
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2011 - 07:59 #1
det er et godt spørgsmål som de færreste kan svare på

men hvis en fejl i den "fødte" bios altså den første bios der er lavet er blevet opdaget laver de jo fejlrettelser til den og måske kan den ligge skjult i den

men opdatere bios skal man være lidt forsigtig med da detr kan være sidste gang man gør det - det går næsten altid godt  men man skal bare være opmærksom på at altså også godt kan gå galt

her er et EKSEMPEL

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=96857

du skal på producenten af dit bundkort og finde bios opdateringer men husk det skal være den helt rigtige ellers går det galt

m.v.h
11. juli 2011 - 09:44 #2
Velkommen til E. ..

...få min blæser til at virke igen... - men virker den slet ikke ? Eller hvad mener du her ?

Hvis den rent elektrisk er i udu, er der jo ikke noget som helst BIOS/Software for ka' få den til live igen ...
Avatar billede fipper1 Nybegynder
11. juli 2011 - 11:55 #3
Næ der ikke liv i den længere efter jeg blæste den ren med compressor. pt må jeg ha´en bordblæser stående lige bagved og pc en´hævet en anelse. Iøvrigt prøvede jeg med speedfan, der dog slet ikke registrerede nogen blæser at all.Så det ender nok med en udskiftning af blæser. er også 3 år gammel, så pyt! Og tak for velkomsten! og svarene.. hvordan giver man point?
Avatar billede fipper1 Nybegynder
11. juli 2011 - 11:56 #4
tak for de fine svar. mvh