Avatar billede trine_uldall Nybegynder
07. juli 2011 - 10:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Embed font i webdesign

Hej, jeg vil høre, om der er nogle der kan oplyse mig "state-of-the-art" når det kommer til at embedde en font i et webdesign.

Jeg har læst en smule om det på nettet, og det ser ud til at der nogle problemer med at få det til at virke i alle browsere.

Nu er det jeg håber, at det er gamle oplysninger, jeg har læst, og at der er nogle, der kender "the clue" til at få det til at fungere i dag. Alternativt kan vi selvfølgelig lave links til grafikfiler, men det er lidt ærgerligt, hvis en kunde har et ønske om en smuk brødtekst.

Hilsen Trine
Avatar billede trine_uldall Nybegynder
07. juli 2011 - 12:08 #2
Så vidt vi har prøvet fungerer det fint i Safari, men ikke i Firefox. Har du noget forslag til, hvordan man klarer det?
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. juli 2011 - 12:17 #3
Hvilken version af Firefox ?
Avatar billede trine_uldall Nybegynder
07. juli 2011 - 12:29 #4
5.0 - har ikke prøvet de tidligere...
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. juli 2011 - 12:37 #5
Testet her i firefox 3.6.16 og der virker det fint.
Kan næsten ikke tro det skulle være forsvundet i nyere version.
Avatar billede trine_uldall Nybegynder
27. oktober 2011 - 10:34 #6
Hov, mangler at give dig point - kan du skrive som svar?
Avatar billede jakobdo Ekspert
27. oktober 2011 - 10:36 #7
Svar!
Avatar billede jakobdo Ekspert
27. oktober 2011 - 10:47 #8
Takker for point.