Avatar billede kalle99900 Nybegynder
05. juli 2011 - 21:25 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

film på net

jeg har haft mange problemer med enden af film fx:lord of the rings 3, starwars den sidste af dem og harry potter og flammernes pokal.

hvordan skaffer man film på nettet med danske undertekster.

tak på forhånd
05. juli 2011 - 21:28 #1
...hvordan skaffer man film på nettet med danske undertekster.... ??? Hmmm...

Synes lige du skal nærlæse ->

www.eksperten.dk/brugerbetingelser
2.1.7.1 ->
... 1.ulovlig kopiering eller download af ophavsretligt beskyttet materiale...
Avatar billede chalde Seniormester
05. juli 2011 - 21:29 #2
Skaffer? Altså køber? På f.eks. cdon.com eller lignende.
Eller ønsker du at streame dem?
Avatar billede kalle99900 Nybegynder
05. juli 2011 - 21:49 #3
jeg har ringenes herre og de andre men underteksterne de er halvt væk under tv,et. jeg har prøvet at få tv,et til at gøre billedet mindre, men det virker ikke. det var det jeg mente det er sket på alle de film der er på listen.
så hvad skal jeg ellers gøre jeg er 14
Avatar billede tiger_dk Mester
05. juli 2011 - 21:50 #4
jeg vil nok anbefalde, at du lukker og slukker her ! Du ligger op til noget der ikke er tilladt her på eksperten.dk ! Se #1
Avatar billede kalle99900 Nybegynder
05. juli 2011 - 22:07 #5
ok men kan i sige mig hvilke job en 14 kan få
Avatar billede chalde Seniormester
05. juli 2011 - 22:13 #6
Gå med aviser f.eks.
Avatar billede kalle99900 Nybegynder
05. juli 2011 - 22:16 #7
lorte job. det er så dårligt at gå med aviser, jeg har prøvet det jeg manglede altid reklamer.
Avatar billede chalde Seniormester
05. juli 2011 - 22:30 #8
#7 Så må du jo finde noget andet (hint: jobbet finder ikke dig af sig selv).
Avatar billede kalle99900 Nybegynder
05. juli 2011 - 22:35 #9
hvordan lukker jeg hele dette spørsmål ned så det ikke er her mere
Avatar billede store-morten Ekspert
05. juli 2011 - 23:23 #10
Liste over hvad unge, som er fyldt 13 år, må beskæftiges med
1.Lettere fodrings- og rensningsarbejde i landbruget.
2.Pasning af mindre husdyr (dog ikke indfangning og aflivning af pelsdyr fx mink).
3.Lugning og hakning.
4.Kartoffelopsamling.
5.Bær- og frugtplukning.
6.Plantning, opbinding og lignende arbejde.
7.Lettere arbejde med specialafgrøder, såsom afplukning af tulipanhoveder, optagning af løg og lignende.
8.Kogleopsamling.
9.Rutinemæssig prismærkning af varer.
10.Arbejde i visse specialforretninger, såsom kiosker, bagerbutikker og grøntforretninger.
11.Modtagelse og pakning samt sortering og optælling af lettere varer og tom emballage.
12.Lettere rengøring og oprydning samt borddækning.
13.Lettere manuel montering (dog ikke lodning, svejsning eller arbejde med farlige klæbemidler).
14.Malearbejde, dog ikke sprøjtemaling.
15.Lettere manuelt arbejde, såsom håndsyning, ilægning i poser, foldning af papir samt pudsning af færdige keramik- og glasvarer.
16.Mærkning og sortering af rent vasketøj.
17.Eftersyn og kontrol af produkter.
18.Internt piccoloarbejde.
19.Lettere budtjeneste, herunder udbringning af aviser og reklamer.
20.Salg af aviser og lignende.
21.Bogopsætning på biblioteker.

http://arbejdstilsynet.dk/da/regler/at-vejledninger-mv/unge/at-meddelelser-om-unge/4016-arbejdmiljolov-elever-i-praktik/chapters/liste-over-hvad-unge-som-er-fyldt-13-ar-.aspx
Avatar billede tiger_dk Mester
06. juli 2011 - 18:37 #11
det kan du ikke, du give point også er den ikke længere...
Avatar billede kalle99900 Nybegynder
06. august 2011 - 13:16 #12
kan jeg få et svar fra en tak
06. august 2011 - 13:48 #13
Ping ?