Avatar billede black_dog Nybegynder
01. august 2001 - 19:28 Der er 24 kommentarer

PHP / MySQL 5 kr pr CD.......

Hej,

Vi er et lille firma ved navn CD-City, som sælger CD\'er.....
Men vi står nu og mangler en der er god til MySQL og PHP..... Vi har desværre ikke råd til at betale et stort firma til at lave vore PHP og MySQL så derfor må vi gøre noget andet..... Vi vil tilbyde personen der er god nok til det vi skal ha lavet at han vil få 5 kr. for hver solgt cd. Nu tænker i nok at 5 ikke er meget men hvis du nu ganger det med en 100 - 1000
så vil det blive mellem 500 og 5000 kr pr måned til dig... Så hvis du er god til det med PPH og MySQL så kan du skrive til vores mail Cd-City@Cd-City.dk
Avatar billede stigc Nybegynder
01. august 2001 - 19:34 #1
Måske i skulle lave jeres hjemmeside i nogen mere \"sælgende\" farver. I sælger vel ikke kister og urner. :)
Avatar billede ? Nybegynder
01. august 2001 - 19:37 #2
Hmm...!
Det kommer selvfølgelig and på hvad der skal laves!
Altså er det store projekter som Chatte og andre store systemmer?
Eller hvad, forklar!

-Martin
Avatar billede black_dog Nybegynder
01. august 2001 - 19:37 #3
Det der er bare en gammel beta
Avatar billede black_dog Nybegynder
01. august 2001 - 19:43 #4
Det er nok et pænt stort system tror jeg....

Men i må gerne kontakte mig over ICQ mit nummer er... 125758898
Avatar billede jkmedia Nybegynder
01. august 2001 - 21:11 #5
hvad er det der skal laves? For det er som ? siger, det kommer an på hvad der skal laves?!
Er det indkøbskurv, bestillings form osv... eller hvad !?!
Avatar billede repsac Nybegynder
01. august 2001 - 21:14 #6
=>black_dog: Jeg har ikke icq så jeg vil gerne have hvis du kan forklare hvad det går ud på ... arbejdsomfang, -sted etc. etc.
Det ville nok være rart hvis du kan specifisere det lidt ... :)
Avatar billede repsac Nybegynder
01. august 2001 - 21:17 #7
Hmmm ... Er det ét projekt der skal laves, eller er det noget der skal opdateres og videreudvikles?
Avatar billede cd-city Nybegynder
01. august 2001 - 21:18 #8
Ja der skal laves en indkøbskurv og bestillings form.... og en søge funktion.... og en admin... det er det vigtigeste der skal laves men der er nok mere... men det vil sikkert også blive til en del penge til dig... for du vil jo få de 5 kr pr cd så længe Cd-City bruger noget har dig...
Avatar billede cd-city Nybegynder
01. august 2001 - 21:19 #9
det er noget HELT nyt
Avatar billede jabp Nybegynder
01. august 2001 - 21:23 #10
Hejsa

Jeg ville godt ha lavet det, men kan ikke PHP, men ASP !!!
Avatar billede repsac Nybegynder
01. august 2001 - 21:24 #11
Skal det være online bestilling med creditcard og haløj (SSL)?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. august 2001 - 08:34 #12
PHP/MySql på CD??? Skal folk så selv installere Apache server og MySQl derhjemme?? Så er jeg nemlig klar *ggg*
Avatar billede cd-city Nybegynder
02. august 2001 - 23:34 #13
Nej det skal ikke vare creditcard
Avatar billede jabp Nybegynder
03. august 2001 - 11:50 #14
Kan det ikke bare laves i ASP, for så er jeg med på den !!!!!
Avatar billede jabp Nybegynder
03. august 2001 - 13:05 #15
Jeg vil gerne lave noget i ASP med access databse, eller måske Sql.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. august 2001 - 13:10 #16
jasp er d kla på ASP og database på CD?? *gggg*
Avatar billede jabp Nybegynder
03. august 2001 - 15:40 #17
nikolajdu>> Jeg tror jeg har misforstået deres spm, de skal bruge det til deres hjemmeside, hvor man kan bestille cd\'er som de brænder.
Avatar billede repsac Nybegynder
03. august 2001 - 15:44 #18
Jeg vil somend godt være med til noget, men det kræver lidt at I kan specifisere arbejdsomfanget ... hvad - helt præcist - skal laves.

Hvis I ikke ønsker at skrive det her på eksperten (hemmelighed(?)) - så kan du bare maile mig på casper@thomsen.as ... :)
Avatar billede jabp Nybegynder
03. august 2001 - 15:46 #19
Ups, måske ikke brænder, men sælger !!!
Avatar billede device Nybegynder
04. august 2001 - 18:05 #20
Hej
Jeg han lave det du ønsker. Jeg kan lave et \"katalog\" en \"indkøbskurv\" og en \"onlinebetaling\". Det hele kan evt. styres fra en admin del. Jeg kan lave det i PHP med Mysql database. Ring evt. til mig på 20315728.
Avatar billede black_dog Nybegynder
05. august 2001 - 20:29 #21
I må meget undskylde jeg har været så langsom men jeg har været hårdt angrebet af vitus...

Jeg takker mange gange at der er nogen der måske kunne have lyst til at hjælpe Cd-City..
Men dem der kunne have lyst må meget gerne skrive til: Cd-City@Cd-City.dk eller kontakte mig på ICQ på det nummer her: 125758898

// Cd-City [Henrik Henneberg]
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. november 2001 - 07:32 #22
skærn den overhovedet her?
Avatar billede repsac Nybegynder
26. februar 2002 - 22:29 #23
=>nikolajdu; næh, har ikke hørt fra dem i adskillige måneder, så det er nok afsluttet - jeg har blot intet hørt ... :(
Avatar billede ztyxx Nybegynder
26. februar 2002 - 22:35 #24
der er sq nok ikke noger der har villte købe deres cd´er