Avatar billede ribo Nybegynder
01. juli 2011 - 16:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

udskriv uden farver

I mit regneark har jeg brugt farver for at adskille og gøre det mere overskueligt. Til det har jeg brug for evt. en makro der kan udskrive siden uden farver og uden at den laver farven om til gråtonet. Hvordan klarer jeg nemmest det?
Avatar billede finb Ekspert
01. juli 2011 - 19:19 #1
Tryk tasten F12,
gem en kopi med et andet navn.

I  denne kopi øver du dig ved at indspille en alm. makro vha. musen:

Klik på feltet, hvor kolonne- og række-etiketter mødes.
Nu  er alle celler markeret.
Klik på "ingen" i farve-menuen.

Åbn nu makroen, læs i makroen, hvad der sker.
Tilknyt en knap/button, og brug makroen i moder-filen.

mvh finb
Avatar billede ribo Nybegynder
01. juli 2011 - 19:47 #2
Hej finnb

Havde selv tænkt noget i den retning, men håbede på noget mere enkelt. Smid et svar så pointene kan komme afsted.

Tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2011 - 07:20 #3
Hvad med Sideopsætning, flueben ved Sort-hvid, eller har jeg fuldstændig misforstået?
Hans
Avatar billede finb Ekspert
02. juli 2011 - 11:31 #4
..svar..
mvh finb