Avatar billede perneis Nybegynder
01. juli 2011 - 13:06 Der er 1 løsning

php ftp upload

hej

jeg har snart prøvet alt for at lave en upload side hvor det er muligt for en bruger at uploade filer til min server men uden held, jeg kan ikke få den til at uploade mere end 30 mb og supporten siger at det ikke er serveren der er problemet....

jeg har så hørt at det skulle være muligt at lave noget som hedder phpftp, men kender ellers intet til det så ved ikke om det er rigtigt.

er det rigtigt at man kan det og kan man sætte nogle begrænsninger ind i det, for det vil ikke være så smart hvis man har adgang til mine hjemmeside filer...

jeg kunne godt tænke mig hvis det kunne se ud som det gør på min hjemmeside nu http://www.msflightsim.eu/FileUpload_old og at at sådan et phpftp bare kørte i baggrunden så der faktisk kun var mulighed for at uploade og ikke andet.... brugeren skal ikke taste andet ind end den fil de vil uploade som det er på siden nu.... og så køre resten i baggrunden helt automatisk... kunne dog godt tænke mig hvis der vare en status bjælke så brugeren kunne se hvor lang tid der var tilbage, så han / hun ikke tænker at der er noget galt og lukker af....
Avatar billede perneis Nybegynder
02. juli 2011 - 11:04 #1
lukker lige denne her.....