Avatar billede reinelt Nybegynder
27. juni 2011 - 13:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

publisher 2010

Jeg har en udgave af Publisher 2003 styresystem xp og vil godt vide om
jeg ved køb af Publisher 2010 og styresystem windows7 home 64 bit
kan åbne filerne fra 2003.
Avatar billede osigaard Nybegynder
27. juni 2011 - 13:55 #1
Det skulle du kunne!
Office programmerne er jo bagud kompatible, kan åbne dokumenter oprettet i tidligere udgaver/versioner af programmet.
Avatar billede pstidsen Novice
27. juni 2011 - 13:55 #2
Det kan man godt.

Hvis det skal gøres den anden vej kan det være nødvendigt at gemme filerne fra 2010 i 2003 format, men det ved jeg ikke om er relevant for dig. Men JA man kan godt åbne 2003 filer i 2010.
Avatar billede pstidsen Novice
27. juni 2011 - 14:03 #3
1 sekund for sent lol!
Avatar billede reinelt Nybegynder
02. juli 2011 - 09:41 #4
Tak jeg prøver det
Avatar billede pstidsen Novice
02. juli 2011 - 18:26 #5
med over 24000 point brude du kende pointreglerne!... Læs lige dem: www.eksperten.dk/faq#faq-3 og læs så hvad du skal gøre her: www.eksperten.dk/faq#faq-5-3
Avatar billede reinelt Nybegynder
02. juli 2011 - 19:42 #6
Jeg beklager at jeg har lavet en fejl og selvfølgelig skal i begge to have point istedet for mig.
Så vidt jeg kan se skal I anmode mig om at få slettet mine point
Avatar billede pstidsen Novice
03. juli 2011 - 11:41 #7
Avatar billede reinelt Nybegynder
03. juli 2011 - 12:34 #8
er den den her du mener pstidsen?

Kan jeg få mine points tilbage?
Har du først tildelt dine point til at svar i et spørgsmål, kan du ikke få dem igen.
Hvis du midlertidig har givet en forkert person point, kan du anmode vedkommende om at få dem igen. Disse anmodninger bliver ofte fulgt, men du har ikke krav på dette.
Har du fortrudt dit spørgsmål inden der er afgivet korrekte svar kan du selv lægge et svar i spørgsmålet og acceptere dit dette. Se eventuelt Hvordan lukker man sit spørgsmål?.

Hvordan anmoder man sig selv til at få point igen?
Avatar billede pstidsen Novice
03. juli 2011 - 12:42 #9
Nej jeg mener den øverste når man trykker på linket...:

Hvordan giver jeg en anden bruger flere point?

Først skal vi have på plads at du ikke må udlove mere end 200 point for et spørgsmål, heller ikke fordelt over flere spørgsmål.

Metoden er forholdsvis simpel. Opret et nyt spørgsmål i samme kategori som det oprindelige spørgsmål og kald det "Point til [brugernavn]" hvor du erstatter [brugernavn] med navnet på den bruger du ønsker skal have point. Husk at skrive et link til spørgsmålet hvor du normalt skriver en længere beskrivelse af dit problem.