Avatar billede knagen7100 Novice
26. juni 2011 - 21:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor findes tips og tricks til Ipad

Jeg har netop investeret i en Ipad. Der er dog en nogle forskellige ting som en flittig PC bruger har problemer med. Hvordan finder man fx sin PC på sit hjemme netværk på Ipad'en så man kan overfør filer?
I butikken hvor jeg købte Ipad'en fortale de at jeg kunne bruge 3G forbindelse på min Iphone når der ikke er et trådløst netværk tilgængelig. (Ipad'en er uden 3G)Hvordan gør man det?
Findes der ikke et sted på nettet med tips, tricks og guides til Iphone/Ipad? Selvfølgelig gerne på dansk og gratis.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. juni 2011 - 21:07 #1
vedr 3g/i(guder) tjek http://www.livingsmart.dk/
der var en udsendelse på dk4 om det.
Avatar billede knagen7100 Novice
26. juni 2011 - 21:17 #2
Det er jo et sted med en masse guider og tips, men det er jo desværre ikke gratis.
Jeg ser lige hvad der sker mere her mht. indlæg så kan det være du får point.
Avatar billede kjeldsted Novice
26. juni 2011 - 21:28 #3
www.macforum.dk kan du da helt sikker finde nogle forskellige tips og tricks.

For at flytte filer til/fra iPad skal du gøre det via. mail, Dropbox eller iCloud (som ikke er tilgængeligt før engang til efteråret).

Mht. 3G kommer det an på iPhonen. Er det en iPhone, iPhone 2, iPhone 3G/3Gs eller iPhone 4?
Avatar billede knagen7100 Novice
27. juni 2011 - 20:49 #4
Det er en iPhone4
Avatar billede kjeldsted Novice
27. juni 2011 - 20:53 #5
Så skal du bare på din iPhone gå ind i Indstillinger -> Generelt -> Netværk -> Internetdeling. Hér vælger du en kode og aktivere. Og nu kan du så finde en WiFi hotspot på din iPad, som er via din iPhone.
Avatar billede knagen7100 Novice
27. juni 2011 - 21:01 #6
Mange tak for det.
Smid et svar kjeldsted og du får point.
Avatar billede kjeldsted Novice
27. juni 2011 - 21:09 #7
Det var så lidt. Og held og lykke med dit nye legetøj.
Avatar billede kjeldsted Novice
28. juni 2011 - 20:18 #8
Tak for points.