Avatar billede sobo Nybegynder
24. juni 2011 - 13:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ASUS x58c

Jeg kan ikke komme på trådløst netværk med denne ASUS maskine. Der er to spørgsmålstegn i enhedshåndteringer....noget med nogle kontrollere.

Hvor henter jeg drivere til disse kontrollere, så jeg kan komme på det trådløse net igen. Der er ingen problemer via LAN.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. juni 2011 - 14:44 #1
Avatar billede Blueeyez Mester
24. juni 2011 - 15:46 #2
Her er driverne: http://support.asus.com/download.aspx?SLanguage=en&m=X58C&p=3&s=131&os=8&hashedid=qk1g4fPzWuiz1QxB

Da du ikke skriver styresystem så må du lige selv vælge den del..
Avatar billede 220661 Ekspert
24. juni 2011 - 15:51 #3
#2 Okay du tog den lidt videre ved at skrive model nr ind.
Men det er rigtigt at det er vigtigt at oplyse om styresystem, ellers kan vi ikke komme med det rigtige første gang.
Avatar billede haverslev Novice
24. juni 2011 - 16:30 #4
Prøv at h-klik på de linjer der er udråbstegn på i enhedshåndtering og vælg FJERN på dem.
Genstart maskinen og lad den selv finde og installere driverne igen.

Hvis du f.eks har installeret Windows 7 på den maskine, så plejer normalvis selv at kunne finde de rigtige drivere - men ingen regel uden undtagelser.
Du kan bruge Slimdrivers til at finde de rigtige drivere for dig.
SlimDrivers:
http://www.driverupdate.net/
Avatar billede sobo Nybegynder
25. juni 2011 - 11:03 #5
Jeg løste problemet med "DriverMax". Jeg kunne IKKE løse problemet via downloads fra support.asus, hvilklet selvfølgelig var det første jeg prøvede ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
26. juni 2011 - 09:02 #6
Okay. Hvis du selv har løst spørgsmålet kan du lige så godt lukke denne her igen.
Læg et "svar" og accepter det selv.
Avatar billede sobo Nybegynder
26. juni 2011 - 09:31 #7
l