Avatar billede weisel Nybegynder
23. juni 2011 - 15:19 Der er 5 kommentarer

Airplane ticket script

Jeg leder efter forskellige muligheder hvis man skulle lave et website søgemaskine såsom momondo.com etc.

Er der nogen som kender færdiglavede scripts som man kan købe også udbygge.

Eller skal man smide 300-500.000 til udviklere ?

Nogen bud ? :)

på forhånd tak.
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. juni 2011 - 15:53 #1
"Eller skal man smide 300-500.000 til udviklere ?", er nok mere realistisk end, "Er der nogen som kender færdiglavede scripts som man kan købe også udbygge.".
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2011 - 17:04 #2
Hvad går ideen ud på ?
Avatar billede weisel Nybegynder
23. juni 2011 - 17:24 #3
Det jeg ville høre om der var nogen som kendte systemer / scripts man kunne købe, istedet for at starte det fra bunden.
Avatar billede jps6kb Novice
30. juni 2011 - 16:08 #4
Det der er i det er, at der er utrolig meget vedligehold i det.
Momondo scraper andre sites, og gemmer oplysninger om rejser i deres egen database.

Hver gang et site ændrer sig, skal scriptet der scraper netop dét site ændres... dét koster timer.

Selve søgningen er det mindste af det.

Men du er velkommen til at skrive til mig på kim(a)b-web.dk hvis du er interesseret i at få et tilbud på det.

Med venlig hilsen
Kim Bang
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. august 2011 - 17:10 #5
Er ved at gå mine spørgsmål igennem, og ser at der ikke er lukket her. Har du fået svar på dit spørgsmål, luk da venligst spørgsmålet, ved at afgive point til dem der har været med til at løse dit problem. Jeg selv samler ikke på point, så er det mig der har hjulpet, læg da selv et svar og accepter det.

OBS. Dette er en copy/paste meddelelse, så er der nogen der af en eller anden grund, føler sig stødt, undskylder jeg ;o)