Avatar billede Nopni Nybegynder
19. juni 2011 - 21:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på min egen cs-server via min bærbar - men kan godt på andre pc'er.

Jeg har via LJ-data købt serverplads til CS. Jeg købte torsdag, og der kunne jeg logge på uden problemer - lørdag var det slut, men kun på min bærbar. Jeg kan logge ind på andre pc'er. LJ-data har desværre ingen løsningsforslag. Jeg er rigtig ØV - da den bærbar er min pc. På min bærbar kan jeg godt spille CS på andres serverplads - der er altså kun på min egen plads, og kun på min bærbar...

Jeg er ny her og helt fortabt.
Avatar billede kimtheman Novice
19. juni 2011 - 21:56 #1
Det er ikke fordi du er kommet til at bande din egen ip? Det kunne nok lyde alla så noget.
Avatar billede Nopni Nybegynder
20. juni 2011 - 21:47 #2
Og af ukendt årsag virker det igen??? Jeg kunne logge ind på en pc-hjemme. De kører på fælles ip, så det var ikke det...
Avatar billede Nopni Nybegynder
20. juni 2011 - 22:00 #3
Bare jeg kunne finde ud af at lukke - nu virker den jo selvom jeg ikke ved HVORFOR :)