Avatar billede axel21 Juniormester
18. juni 2011 - 16:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med at tilgå NAS server

Hej allesammen...

Jeg har lige købt en NAS server fra QNAP TS 219P Turbo. Jeg kan fint tilgå den via internettet (fast ip) og det kører bare.

Problemet er når jeg vil benytte mig af et autobackup program, i mit tilfælde Memeo backup. Når jeg taster min adresse lukker den mig ikke ind, heller ikke det medfølgende program til QNAP lukker mig igen, den melder forbindelsesfejl.

Jeg forestiller mig det er noget port halløj, men jeg er ikke vm mester i dette, håber nogen kan hjælpe mig på vej til en løsning!

VH Jannik
Avatar billede axel21 Juniormester
18. juni 2011 - 17:00 #1
Skifter lige kategori
Avatar billede axel21 Juniormester
18. juni 2011 - 17:01 #2