Avatar billede mariasvenningsen Praktikant
17. juni 2011 - 22:08 Der er 2 kommentarer

WD elements ekstern harddisk 1 tb USB 2.0 til Macbook Pro

Jeg har en Macbook Pro, købt her i foråret, og har nu investeret i en ekstern harddisk til bl.a. film, musik, billider osv. I følge diverse vejledninger skulle jeg bare kunne sætte den i mit usb på computeren og så skulle den kører, men den vil kun kører med strømstikket i også? jeg har prøvet den på min ældre HP compac, men hellere ikke der vil den køre uden strøm forsyningen i. Det kan godt være at det bare er mig der er dum, men jeg synes at kunne læse at man bare skal "sætte usb stikket i og så kører den"? håber lidt i kan hjælpe mig, da jeg ikke selv har forstand på det, og den, hvis jeg ikke får den til at virke, vil blive byttet igen. Skal lige tilføje at den eksterne skulle kører på USB 2.0, og at min Macbook Pro ifølge Apples hjemmeside også har USB 2.0 stik.
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. juni 2011 - 22:22 #1
Hvis det er en 3½" disk kan den ikke forsynes fra USB stikket.
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. juni 2011 - 08:34 #2
Har lige søgt lidt på nettet hvis det er denne? så kan den ikke køre uden strømforsyning. http://www.dustinhome.dk/pd_5010205750.aspx#