Avatar billede flemon Nybegynder
17. juni 2011 - 14:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Standard printer på Terminalserver

Hej.

Kan man sætte en lokal USB prnter til at være standard printer på en terminal server?

Jeg har et setup hvor man kobler på en terminalserver (Win 2008) via rdp.
Man tager ligeledes sin lokale USB printer med ind via RPD ikonet, og denne vil jeg gerne kunne sætte til permanent at være standatd printer.
Hver gang jeg logger af og på ingen har den ændret sig. Vel fordi sessionen er en anden.
Avatar billede marky_dk Nybegynder
17. juni 2011 - 15:17 #1
Jeg mener at vide at din lokale standrd printer altid vil være din lokale standard printer på din fjern session. Hvis driveren altså er korrekt installeret på din terminal server.
Avatar billede flemon Nybegynder
17. juni 2011 - 15:23 #2
Jeg tjekker lige hos brugeren, men mener bestemt den står som hendes lokale std. printer.
Avatar billede flemon Nybegynder
17. juni 2011 - 15:23 #3
Det bliver mandag
Avatar billede flemon Nybegynder
21. juni 2011 - 11:47 #4
Printeren er sat som standard printer.
Jeg vil også mene at driveren er korrekt installeret, men dette skal jeg lige tjekke efter
Avatar billede flemon Nybegynder
29. juni 2011 - 09:56 #5
Det var driveren.

Smid et svar, så får du point
Avatar billede flemon Nybegynder
15. september 2011 - 14:56 #6
LUKKET