Avatar billede g0t Nybegynder
15. juni 2011 - 23:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fiskefangster.dk KRITIK

Hej Eksperter

Jeg har lavet denne side for lystfiskere, hvor man kan holde styr på sine fangster og fiskepladser. Hjemmesiden giver brugerene mulighed for at hjælpe hinanden, og lærer fra sig.

Håber i vil tjekke side ud, og kommen med en kommentar til den.
Siden er optimeret til Chrome, Firefox og IE8+

http://www.fiskefangster.dk
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
16. juni 2011 - 01:52 #1
Jeg syntes at det ser meget hyggeligt ud, sitet virker nemt og overskueligt.
Avatar billede g0t Nybegynder
16. juni 2011 - 02:27 #2
Det var godt at høre :-) tak
Avatar billede rofistick Nybegynder
16. juni 2011 - 09:57 #3
Du kunne med fordel evt. logge ind med Facebook, istedet for at man kræves til at oprette en bruger.

- Udover det synes jeg at designet er meget dystert, hvilket er en skam i og med at siden er glad og fyldt med sjove og gode informationer.

Jeg har svært ved at placere mit øje et sted fra start jeg kommer ind på siden, for der er simpelthen bare meget tekst.

- Jeg synes du skal fjerne forum aktivitet og hvad du kan som bruger, fordi det er spild-tekst på en forside.

Jeg synes du mangler et område der forklarer hvad siden handler om, man ved bare at man skal oprette en bruger for at komme ind, og det gør at brugere går væk fra siden igen, prøv og skjul loginnet og bare erstat det med et link istedet.
Avatar billede g0t Nybegynder
16. juni 2011 - 16:16 #4
rofistick
Tak for svaret! Det med facebook skulle jeg måske lige overveje, det er ikke så dumt. Er deres API nem at gå i gang med?

Designet er blevet mørkt forbi brugerne har forespurgt det, da det ville være mere behageligt for øjnene.

Jeg er klar over at der er meget tekst på forsiden, og er ved at finde på en løsning.

Jeg er også ved at udarbejde "Om Fiskefangster.dk", og jeg ved godt det er lidt skjult nede i Footeren. Det skal der også laves om på senere.

Jeg synes at login boksen skal være der, og hvis det er irreterende, så må man jo logge ind. Autologin kommer snart, så slipper man for at skulle trykke login. ;.)

Tak for svaret! Det kan bruges!
Avatar billede RTH Nybegynder
16. juni 2011 - 19:05 #5
Jeg er selv gammel, ivrig lystfisker og blev straks interesseret. Men jeg synes også, at der er for mange forskellige elementer på forsiden, og de er allesammen vægtet lige højt. Der mangler en rangorden mellem dem, et fokus - samt nogle tomme flader, hvor øjet kan finde ro. Men ellers en god idé - vil absolut følge din side.
Avatar billede mikaelch Novice
18. juni 2011 - 14:54 #6
streger hele vejen ud ved senest fangste ellers er det ikke let at s hvilken fangste høre til hvad

forum siden lav streger ved senest emme så letter overskue det

opret bruger kan jeg ikke se hvordan det gøres , jeg kunne heller ikke se betingelserne for at oprette bruger
Avatar billede g0t Nybegynder
20. juni 2011 - 17:01 #7
Tak for alle svarene!

Jeg har lavet designet om, og håber det er bedre, altså ikke så mørkt, samt mere brugervenligt.

Kommenter det gerne!

Mvh
Troels