Avatar billede lx2ba Novice
13. juni 2011 - 15:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HP printer går offline!

Min HP C6380 AIO printer går hele tiden i Offline position. Ind i mellem har den virket; men nu er den fast besluttet KUN at vill køre i offline  ;<(
Computeren er med Win7, og jeg kører trådløst hjemmenetværk (TDC HomeDuo Secure med bredbåndstelefoni) hvori indgår back-up (direkte og on-ine). Dette abonnement er blevet sat i gang for nylig; men problemet var der også før. I dialogboksen for "Print" står der klart og tydeligt: "Offline", og hvordan jeg end bærer mig ad f.eks. ved tryk på knap "Indstillinger", så sker der ikke en hujende f**.
Forresten kan jeg heller ikke få adgang til Skanneren, så der er velnok tale om et netværksproblem, gætter jeg på ;<(
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juni 2011 - 17:20 #1
Og du har forsøgt at fjerne driver og printer fra systemet og forsøgt geninstallation?
Avatar billede lx2ba Novice
13. juni 2011 - 20:15 #2
Ja, det voldte meget besvær at få printeren afinstalleret; men et program til dette fra Ashampoo gjorde jobbet. Nu har jeg så geninstalleret og det ser ud til, at det er gået i orden!
Avatar billede lx2ba Novice
13. juni 2011 - 21:08 #3
Tak for input, som imidlertid kom en smule for sent, idet jeg jo havde prøvet på at fjerne installetionen via Kontrolpanelets "Fjern program" facilitet, som overhovedet ikke reagerede!
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juni 2011 - 21:49 #4
Okay. Godt du fik det til at fungere.
Er det Ashampoo uninstaller 2010 du har brugt?
Der er også andre programmer der kan det samme. Flere herinde omtaler Revo Uninstaller i de tråde hvor der er problemer med at afinstallere programmer.
Avatar billede lx2ba Novice
13. juni 2011 - 22:40 #5
Ja, det var Ashampoos Uninstaller, som jeg brugte, og det fungerede simpelthen perfekt!
Tak for forsøget på at hjælpe mig, - printeren kører nu som den skal, og altså også som skanner!
Avatar billede lx2ba Novice
14. juni 2011 - 10:59 #6
Nej, det passer ikke, - det var IoBits Uninstaller, jeg brugte!  ;<D