Avatar billede mads375 Juniormester
08. juni 2011 - 17:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

åbne java kontrolpanel

Er der ikke en smart mulighed for at åbne java kontrol panelet uden at skulle ind i kontrolpanel->programmer->vælge java osv.

fx hvis man skal have kontrolpanelet åbent i windows, kan man jo vælge kør fra start menuen:

kør->control, og herefter åbnes kontrolpanelet.

Det duer ikke at jeg laver en genvej på skrivebordet, da det nemlig er kunder jeg skal supportere gennem telefonen som jeg skal bruge denne funktion til.

Mvh
Avatar billede vejmand Juniormester
08. juni 2011 - 18:04 #1
Prøv denne i "Kør"
jpicpl32.cpl
Avatar billede vejmand Juniormester
08. juni 2011 - 18:13 #2
Hmmm, den funker ikke her....

Jeg fandt den her: http://www.mitit.dk/guider/windows/174-kor-kommandoer-til-windows
Avatar billede Vandreren Novice
10. juni 2011 - 15:51 #3
javacpl.cpl
Avatar billede Vandreren Novice
10. juni 2011 - 15:54 #4
Eller:

%Programfiles%\Java\jre6\bin\javacpl.cpl

Eller:

%Programfiles%\Java\jre6\bin\javacpl.exe