Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2011 - 16:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Udvikling af lille Iphone App

Jeg søger en som, mod betaling, kan udvikling en Iphone Applikation. Applikation er ikke noget lidt, men jeg kan ikke finde ud af det, så jeg holder jeg til Android udvikling.

Applikationen skal bestå af 3 taps: Kalender, Blog og Kontakt

Tap 1 - Kalender
Skal vise en liste over de kommende event, som står i vores kalender. Visningen tiltænkes at være således:
Dd/mm-yy - Event

Når man klikker på dette, så skal der vises en beskrivelse af event og en pris. I bunden af denne side skal der være en knap/tekst, som hedder rutevejledning. Det skulle gerne gør at brugeren få en rute fra hans/hendes position til mødestedet.
Alle data er tilgængelig via et backend system, hvor det er formateret således:
Dato:event:pris:beskrivelse:GPS position
GPS position formateret er således: 55.515054,9.700238

Tap 2 - Blog
Vise overskrifterne fra de sidste 10 indlæg, som overstået. Der vil også her være muligt at hente disse fra et backend system, hvor formateret er: title:kort beskrivelse:link. Når man klikker på en overskrift, så kommer der en kort beskrivelse og derefter en knap "Læs mere", som skal åbne en browser og åbne linket.

Tap 3 - Kontakt
Statisk side, hvor der blot skal stå lidt om virkshomheden og vores en "ring til os knap", som ringer til os.

Generelt
Applikation skal kunne håndtere æ, ø og å. Vi skal nok producer det nødvendige grafik, hvis I mangler noget.
Dette er kun version 1 og planen er at denne applikation skal videreudvikles, så det kunne være lækkert hvis man var klar på noget videreudvikling på et senere tidspunkt (mod betaling).

Spørgsmål og/eller tilbud må gerne sendes til lite.dk@gmail.com
Avatar billede Lukic Nybegynder
14. juni 2011 - 22:56 #1
Skal det være en nativ eller vil det være nok med en webapp?
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2011 - 10:45 #2
Lukic > Det som vi søger er en app/program og ikke en webapp. Vi har allerede en mobilside af overstående :)
Avatar billede Lukic Nybegynder
15. juni 2011 - 11:49 #3
Grunden til jeg spørger er at man idag kan lave hele appen i HTML5 og CSS3 og implementere den i et framework som http://www.phonegap.com/ hvilket gøre at det bliver en native app som kan hentes fra app store eller android marked.

Ved at bruge den teknologi kan I bruge den samme kode til at udgivelsen af app som kan kører på iPhone, Android og Windows Phone.

For ud fra din kravspek så er der ikke noget som vil ikke kunne lade sig gøre ved brugen af HTML5 og CSS3.
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2011 - 12:22 #4
Lukic > Jeg har misforstået dig. Det står dig frit for at benytte phonegap :) Jeg havde det indtryk at vi ville få en website til mobil.
Avatar billede Lukic Nybegynder
15. juni 2011 - 13:16 #5
Hansen.dk -> Bare i orden. Kan du sende mig lidt info om hvad systemet som data ligger i hedder og hvilke formater kan I levere data i. eks: xml, json osv.  Så kan jeg lige strikke et tilbud til dig.

Du kan sende info til srdjan@lukic.nu

Ha' en god dag!
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2011 - 11:57 #6
Smider du et svar, så lukker jeg spørgsmål.
Avatar billede Lukic Nybegynder
23. juni 2011 - 12:04 #7
done :)