Avatar billede frulilla Nybegynder
05. juni 2011 - 17:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fckeditor styles

Er der nogen der ved, hvilken fil jeg skal have fat i for at ændre baggrunden i editoren i fckeditor?

Lige nu er den enten transparent eller vælger selve sidens baggrund, men jeg har ikke rigtig haft held med at ændre i filerne.
Avatar billede nemlig Professor
05. juni 2011 - 19:42 #1
Hvis den er transperent, kan du så ikke bare smide et baggrundsbillede i den celle:

<td valign="top" background="grafik.gif">

eller endnu bedre med css:

<td class="tdback">

og i din style definere:

.tdback { background-image: url(grafik.gif);}
Avatar billede frulilla Nybegynder
05. juni 2011 - 20:00 #2
Har jeg prøvet, eller det vil sige, at jeg har forsøgt med at sætte en baggrundsfarve på både tables og celler som editoren ligger i. Men det hjælper ikke. Jeg har ændret den før i koderne, men kan simpelthen ikke huske hvor.
Avatar billede frulilla Nybegynder
15. juni 2011 - 15:29 #3
Der kommer ikke rigtig nogen svar til den her, så jeg lukker igen.