Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2011 - 23:15 Der er 7 kommentarer

Japanerne er skøre...

men hvordan f..... har de lige lavet dette! :http://www.youtube.com/watch?v=YmSoLpzhqUk&NR=1

Der er jo ingen skærm/lærred og tydeligt i 3D
Avatar billede amews_aj Nybegynder
01. juni 2011 - 23:22 #1
Joh.. er der ikke en skærm ? En mørk halv-gennemsigtig plade på tværs af scenen.
Se omkring 2:26.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
01. juni 2011 - 23:24 #2
Nok nærmere en slags lærred.. Man kan se nogle kraftige lys centreret bag scenen, som vist ikke er en del af det normale lysshow...
Avatar billede mrkaynex Nybegynder
01. juni 2011 - 23:25 #3
Lærredet/skærmen er ret så tydelig at se sidst i nummeret.
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2011 - 23:28 #4
Enig, men den er jo helt gennemsigtig som en glasplade, man også tydeligt se refleksionerne i den, samtidig med at kameraret kan se det fra forskellige vinkler. Skummelt!
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2011 - 23:32 #5
I øvrigt lyder det som Aqua der er ved at drukne :-)
Avatar billede mrkaynex Nybegynder
01. juni 2011 - 23:53 #6
Der står 2 lasere (det skarpe lys du kan se flere gange i løbet af nummeret) bag ved pladen som skaber billedet :)
Avatar billede sentura Nybegynder
02. juni 2011 - 03:14 #7
det kunne være en stor skærm, men de har rent faktisk også masker/"hoveder" som man kan købe. resten må man antage er en form for falsk bodysuit.