Avatar billede kristian_halte Nybegynder
31. maj 2011 - 22:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flash hjemmeside

Hey
Jeg har lavet en hjemmeside i Flash (950x620), og har lagt swf filen over i Dreamv. for at centrer den... Siden fungerer fint i Firefox og Chrome, men har problemer i IE.. Man kan ikke se hele siden, og der er ingen scroll.. Hvordan kan det være?
Avatar billede Authiel Nybegynder
01. juni 2011 - 08:50 #1
Har du evt. et link vi kan se det på. Plejer at gøre det hele lidt nemmere.
Avatar billede kristian_halte Nybegynder
01. juni 2011 - 09:50 #2
Jeg prøvede at opdatere IE til 9.0, så virkede det.. Hvordan kan det være?
Avatar billede Authiel Nybegynder
01. juni 2011 - 12:31 #3
Det kan være fordi at der er nogle features som ikke er brugbare i de gamle IE men virker i IE9 eller over.

F.eks. CSS3
Avatar billede kristian_halte Nybegynder
01. juni 2011 - 12:38 #4
CSS3.. hva er det?
Avatar billede Authiel Nybegynder
01. juni 2011 - 12:43 #5
Det er den nye version af CSS. Der er tilføjet en masse muligheder. Som ikke understøttes af IE 8 og nedefter fordi at de ikke er optimeret til CSS3 men kun til CSS2 og ned.
Avatar billede Authiel Nybegynder
24. juni 2011 - 08:57 #6
Måske det var på tide at gå tilbage og tjekke op på dit spørgsmål? og evt. få det lukket? Hvis du kunne bruge mit svar, så er der et her. Eller så smid selv et svar, og hiv dine point tilbage.