Avatar billede Loejes Nybegynder
31. maj 2011 - 13:12 Der er 4 kommentarer

.NET Framework 3.5

Hej hej

Jeg har et lille problem. Jeg har for noget tid siden spillet et spil, League of Legends, og når jeg nu prøver at åbne det kan jeg ikke. Jeg har så fundet ud af at jeg måske skal have fat i .Net Framework 3.5 (Ingen ide om hvad det er eller hvad det gør, men det er det eneste jeg har at arbejde med pt).
Når jeg så skal downloade .NET Framework 3.5, får jeg denne besked:

Du skal bruge "Aktiver eller deaktiver Windows-funktioner" i Kontrolpanel for at installere eller konfigurere Microsoft .NET Framework 3.5.

Hvad hulen betyder det? Har prøvet at rode rundt i Kontrolpanel, brugt søge-funktion og lign., men kan ikke finde noget der hedder "Aktiver eller deaktiver Windows-funktioner".

Mvh
Loejes
Avatar billede Blandy Praktikant
31. maj 2011 - 13:18 #1
Du skal i star, så i kontrol panel og under programmer og funktioner. Her er der en knap i venstre side som hedder. "slå windows funktioner til eller fra"

Her er en ret oki forklaring på hvad framework bruges til. Dog er der ingen sammenhæng i dit spil og .net framework.

http://www.eksperten.dk/spm/326125
Avatar billede arne_v Ekspert
31. maj 2011 - 14:59 #2
Du koerer formentligt Windows 7. Windows 7 kommer med .NET 3.5, saa derfor kan .NET 3.5 ikke installeres som eksternt program paa Windows 7. Du saetter din Windows skive i drevet og bruger proceduren fra #1.

Og det spil kraever tilsynaldende .NET 3.5.
Avatar billede Loejes Nybegynder
31. maj 2011 - 15:14 #3
Hm, jeg har kigget lidt mere og jeg har åbenbart .Net Framwork 3.5.1.. og det er vel godt nok.. så er det vist ikke det der er problemet :/
Avatar billede arne_v Ekspert
08. august 2011 - 01:09 #4
Tid at faa afsluttet her?