Avatar billede janoide Nybegynder
31. maj 2011 - 08:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Anbefaling af Tastatur+mus sæt

Hej

Jeg står og skal investere i et nyt tastatur+mus sæt. Det skal bruges til arbejdsbrug, dvs. emails og excel arbejde...

Især i excel er jeg begyndt at holde af "side-scroll" funktionen i min nuværende mus, så jeg foretrækker en mus der har denne funktion..

Kan i anbefale et godt sæt?
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
31. maj 2011 - 09:49 #1
Sidder selv med et Logitech UltraX, hvilket jeg er vildt glad for. Det har en lav profil og taster er meget responsive. Som mus bruger jeg en Logitech Corded Mouse M500, hvilken har side-scroll (men det er vist meget udbredt nu) og så kan du slå scroll funktionen fra på musen (så den ikke larmer og kan scrolle meget hurtigt. Den findes også i en trådløs version, men jeg vil heller have noget at holde i når musen skal svinges rundt :)

Dette er som sådan ikke er sæt, men jegkan klart anbefale begge dele.
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2011 - 16:45 #2
http://blog.logitech.com/2009/08/12/new-logitech-wireless-desktop-mk-700/

det her er med langtids holdbare batteri i så regn med du skal skifte dem hver 18 måneder ja det er rigtigt.
Avatar billede enriko Nybegynder
05. juni 2011 - 00:01 #3
Jeg synes den her sæt er helt vildt god, dog har jeg den ikke selv.

http://www.logitech.com/da-dk/keyboards/keyboard-mice-combos/devices/3481

jeg gik efter noget billigt og endte med Svenske Ace mus og tastatur , total pris 400kr, som dog har nogen ulemper. Tastaturet halter en hel del når man taster og den har ikke dette hvor du kan sætte din håndflade på.
Gå efter logitech, så vil du nok ikke fortryde :)
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2011 - 09:17 #4
var det det