Avatar billede ngr Praktikant
30. maj 2011 - 19:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bridge billedviser

Ved godt, at det ikke er ps, men håber alligevel at få hjælp her.
Min Bridge plejer i det store midterfelt at vise mappens billeder som thumnails, men nu viser den dem pludselig som meget store billeder, så jeg kun kan se eet ad gangen.
Npgen der ved, hvordan jeg kommer 'tilbage'?
Avatar billede macintosse Nybegynder
30. maj 2011 - 19:56 #1
Når du har åbnet Bridge er der i bunden til højre en SLIDER som du sikkert har trukket for langt til højre, træk den mod venstre til du han den størrelse som er passende for dig ;-D
Avatar billede ngr Praktikant
30. maj 2011 - 20:06 #2
Super - 1000 tak - får jeg et svar til points?
Mvh
Avatar billede macintosse Nybegynder
30. maj 2011 - 20:12 #3
Velbekom ;-D