Avatar billede Lantos Nybegynder
30. maj 2011 - 16:16 Der er 2 kommentarer

Android opgradering

Hey geeks.

Jeg har lige byttet mobil med en af mine venner, og det er en SE Xperia X10 mini pro.
Og den har Android 1.6 styresystem, og den vil jeg godt opgradere til 2.1
Altså jeg har installeret programmet og den viser ingen opdateringer.
min mobil er sluttet til og det hele.
men den siger at min mobil er ajour.
Nogle der kan hjælpe?

Håber at jeg får mange svar.
Avatar billede nikoli Nybegynder
30. maj 2011 - 16:56 #1
det betyder at mobilen kun er konfortable med android 1.6 så du kan ikke opdatere ellers prøv google :-)
Avatar billede chalde Seniormester
30. maj 2011 - 17:29 #2
#1 Nej, x10 mini (pro) kører glimrende med 2.1 (er en god idé lige a undersøge inden der gættes).

#0 Sørg for at bruge den nyeste opdateringssoftware fra SE's hjemmeside, og følg anvisningerne på skærmen præcist (det med at holde knap inde, samt blive ved til den siger andet osv..)
Sørg for at mobilen er ladt helt op.
Evt. nulstil telefonen inden (gøres under indstillnger -> fortrolighed).
Forhør dig evt. om personen der har haft den før har rooted eller modded den på anden vis.