Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2011 - 11:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Efterlysning på vector tutorial link

Jeg går lidt med en tanke om at lave et nyt design til min hjemmeside. Er der nogle der kender nogle gode link til Vector tutorial, som kan laves i fx. adobe photoshop, hvor man kan lære at lave grafik til sin hjemmeside. Jeg leder lidt efter en tutorial, til hvordan jeg fx. laver en person der sidder med sin pc og laver lektier.
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2011 - 11:54 #1
luk
Avatar billede Counx Nybegynder
29. maj 2011 - 13:25 #2
Du kunne eventuelt smide et link til det du fandt ud af, hvis der er andre som også har brug for dette.

//Counx