Avatar billede newyork Nybegynder
27. maj 2011 - 17:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Danskebank.dk og Chrome

Hej

Jeg har et lille irriterende problem når jeg går ind på Danskebank.dk igennem min Chrome-browser. Hjemmesiden starter altid med at vælge den engelsksprogede version. Problemet er noget forholdsvis nyt.

Mit OS er Windows 7 - engelsk udgave. Ved ikke om det har noget med det at gøre? Umiddelbart troede jeg bare at ens IP-adresse sørgede for at man fik den danske version?
Avatar billede knc Nybegynder
29. maj 2011 - 01:14 #1
Kan du ikke tilføje dansk i Chrome?

Valgmuligheder
Avancerede valgmuligheder
Webindhold
Indstillinger for sprog og stavekontrol...
Tilføj

Ellers tager Danske Bank udgangspunkt i Win7s sprog.
Avatar billede newyork Nybegynder
31. maj 2011 - 10:56 #2
Nu er problemet løst. Jeg valgte dog at geninstallere Chrome, med det danske sprog. Umiddelbart havde jeg forsøgt din ide inden jeg oprettede spørgsmålet men det gav ikke noget resultat. Men tak fordi du fortalte om det med Danske Bank og Win7, selvom jeg nu har haft engelsk som sprog i et par år uden problemer:)
Avatar billede newyork Nybegynder
31. maj 2011 - 10:56 #3
Lukker hermed spørgsmålet