Avatar billede newcoder Nybegynder
27. maj 2011 - 10:16 Der er 7 kommentarer

Søger erfaren programmør til Wordpress (betalt opgave)

Hej - Jeg sidder med en spændende Wordpress opgave for en stor erhvervsavis og mangler ekstra arbejdskraft i form af en erfaren programmør der har arbejdet med backenden i Wordpress før.

Hvis det er en opgave som du er interesseret i, så send mig en mail, meget gerne i dag, med et par linjer om hvad du har arbejdet med af relevante projekter, så vender jeg tilbage med info om opgaven.

Mail: frederik (snabel-a) purplecow dot dk
Avatar billede Authiel Nybegynder
27. maj 2011 - 11:16 #1
Jeg er ikke selv Wordpress ekspert, men tjek ham her ud.

www.madebytim.dk

Super cool gut, meget fleksibel og rigtig gode priser!!

Hvis du vælger at kontakte ham må du gerne skrive at det er "Mark fra Chima" der har oplyst dig om ham. :)
Avatar billede Authiel Nybegynder
27. maj 2011 - 11:16 #2
det er www.madebytim.com og ikke .dk :) my bad!
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
28. maj 2011 - 00:15 #3
hello ,
  I have long experience in wordpress . I am also a software progremmer .
  send me ur mail so that i will forward you my previous work .
I have a company here in copenhagen .
regards
Avatar billede Authiel Nybegynder
24. juni 2011 - 08:56 #4
Måske det var på tide at gå tilbage og tjekke op på dit spørgsmål? og evt. få det lukket? Hvis du kunne bruge mit svar, så er der et her. Eller så smid selv et svar, og hiv dine point tilbage.
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
24. juni 2011 - 20:14 #5
Hej skriv til min mail :info@apexem . o dit projekt
Hilsen
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
19. august 2011 - 11:14 #6
hej
har du løst din wordpress opgave endnu.
hvis ikke, jeg kan klare det. Jeg har en lang erfaring med wordpress.
jeg gar arbjedet på mange wordpress projekter .
hilsen
Avatar billede lauge Nybegynder
19. september 2013 - 13:41 #7
Nu er dette her jo et gammel indlæg. Men har du fundet denne tråd i en Google søgning fordi du leder efter en WordPress programmør, er du velkommen til at kontakt mig og få en uforpligtende snak om din opgave.

Peter Lauge
WordPress konsulent
www.pixelhuset.dk