Avatar billede Maiens Nybegynder
26. maj 2011 - 22:29 Der er 2 kommentarer

DIR-825

hejsa jeg har sådan en D-Link DIR-825 router, og den har entligt virker helt fint i den tid jeg har haft den, men den sidste uges tid er mit netværk/internet begyndt at opføre sig underlig.

for at gå lidt mere i detaljer, så har jeg et problem når jeg spillet et bestems spil online, efter et stykke tid ind i spillet ryger min ping helt vildt op, og få sekunder efter får jeg packet loss og jeg går "link dead".

har prøvet på flere forkellige pc'er i huset og det er det samme problem så tror ik det er et pc problem.

min nabo har tdc internet og har ingen problemere med det selv samme spil.

jeg har profiber/waoo internet og når jeg ringer til dem får man et standart svar der er ingen fejl på min linje.

så er lidt begyndt at mistænke min router for at ha en fejl eller mangel, det sjove er bare at der kun lige er begyndt at ske for 1-2 uger siden og har haft den router i 5-6 månedere.

så håber måsken en af jer har haft samme problem eller oplevet noget alla det samme og måske har en løsning til det, evt en måde at test det om det er den der er i stykker(har desværre ik en anden router)
Avatar billede madsen79 Nybegynder
27. maj 2011 - 13:38 #1
jeg har godt noget en ZyXEL P2602HW-D1A men har samme problem, nogen gange hjælper det et reset den og tjek firmware
Avatar billede smartebenny Nybegynder
09. juni 2011 - 11:12 #2
Du kan også teste at køre direkte i dit modem eller den boks du har fra din udbyder, og så se om det er samme problem.