Avatar billede Exposeed Nybegynder
26. maj 2011 - 19:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lille program

Hej Eksperter.
Hvis der er en der vil tjene en lille håndøre, så kontakt mig asap. Jeg skal bruge et lille fikst program, som ikke skal kunne gøre ret meget. Det er i store træk bare et program som kan markere på et lille kort, og så et login til programmet. Hvis du mener du kan klare dette, så kontakt mig.
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
26. maj 2011 - 21:48 #1
Hi ,
  I am a software programmer in asp.net , php , c # ,c c++.
I work also with joomla , drupal ,wordpress , magento , umbraco.
pls send me more details and I will see if I am available for your project .
my email is info@apexen.com
regards.
Avatar billede danco Nybegynder
27. maj 2011 - 00:14 #2
Det er ikke meget information du giver omkring hvad programmet skal kunne. Men jeg vil gerne give dig et tilbud på det. Send mig en besked herinde hvis du synes det lyder interessant.
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
28. maj 2011 - 00:12 #3
bare send mig krav om projektet, og jeg vil fortælle dig, hvilken platform jeg kan bruge.
email info@apexen.com
hilsen
Avatar billede danco Nybegynder
02. juni 2011 - 11:12 #4
Sker her mere ?
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
02. juni 2011 - 11:48 #5
Jeg er interesseret i at diskutere kravene til dit projekt ..
skriv til min mail angivet.
mvh
Avatar billede Exposeed Nybegynder
11. juni 2011 - 15:58 #6
I har begge fået et brev herinde.
Undskyld det forsinket svar :)
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
12. juni 2011 - 15:19 #7
send mig projekt detaljere til info@apexen.com.
vh