Avatar billede oldaf Nybegynder
24. maj 2011 - 17:36 Der er 25 kommentarer

HVORDAN INDSPILLER JEG MIN SANG GODT STORT PROBLEM! HJÆLP DET ER EN KATASTROFE

Hej

Hvordan indspiller jeg mins ang så den lyder godt jeg skal sætte den ned i youtube1 pleas hjælp jeg har lovet en at sætte min nye sang på yotube inden 1 uge der er på næste onsdag pleas hjælp mig okay
Mit spørgsmål er
1.- HVAD SKAL JEG GØRE MINE LYDFILER LYDER IKKE GODT HAR I EN GOD Hjælp Pleas hjælp mig det er det eneste jeg har brug for

hvis der nogen der godt vil have at jeg sender min lydfil med  lydoptager så kan jeg gøre det og i kan gøre den rigtig god og sætte Beat til den og alt det der så dne lyder rigtig godt  hvis der er nogen der vil så kan vi gøre det Via. Email
Jeg skriver min email Privat til nogen der godt gider!

JEg har prøvet med Audacity men er ikke god til det pleas hjælp mig!

Og Sæt det som et svar for ellers kan ejg ikke give point!  altså ike kommentar

Hilsen  Oldaf
Avatar billede vejmand Juniormester
24. maj 2011 - 17:44 #1
Husk at vende tilbage, når nogen forsøger at hjælpe dig. Ellers kan det godt blive lidt småt med hjælpen.  :-)

http://www.eksperten.dk/spm/938754
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
24. maj 2011 - 17:47 #2
Som du tidligere har fået fortalt jvf alle dine spørgsmål om samme emne:

Som oftest skyldes dårlig lyd at lydudstyret er dårligt.

Der er stort set intet andet at gøre end at købe noget lydudstyr der er bedre.

Mikrofon og lydkort er hvad der typisk er galt.
Køb noget bedre udstyr, mikrofonen kommer nok som minimum til at koste omkring 500 kr.

---

Her stopper min hjælp med mindre du gør følgende:

- Det er på Eksperten kun tilladt at have et spørgmsmål åben om samme mene
- LAD VÆR MED AT SKRIVE I CAPS - på internettet kan folk ikke se hvad du tænker, men personligt så virker det ikke specielt godt for min lyst til at hjælpe dig. - Jeg skriver det sådan set kun for at hjælpe dig.
Avatar billede jaboy Nybegynder
24. maj 2011 - 17:51 #3
MINE LYDFILER LYDER IKKE GODT HAR I EN GOD

simpelt ... nej vi har ikke en god (version af din lydfil)
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2011 - 17:57 #4
Det er min opfattelse, at oldaf er bindegal, på den ene eller den anden måde. http://www.eksperten.dk/spm/937464
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
24. maj 2011 - 18:01 #5
@Palther
Han har oplyst han er 11 år

Linje 1: http://www.eksperten.dk/spm/936748
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2011 - 18:07 #6
Visse vasse...oldaf har bare ikke taget sin ADHD medicin. I dag!
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2011 - 18:16 #7
Brugeren pstidsen har forlængst haft intern kontakt med oldaf.
http://www.eksperten.dk/spm/936748

11 år? Den hopper jeg ikke på.
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2011 - 18:38 #8
Forøvrigt har pstidsen d. 25 april lagt et svar, og 16 maj rykket for at få sine point. Nu er det 24 maj, og foreløbig har pstidsen bare fået en bar r.. at trutte i. Når oldaf kan finde ud af, at skrive alle de indlæg, kan han vel også finde ud af, at acceptere point.
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2011 - 19:25 #9
underligt sp.mål og underlige kommentarer.
og og og jeg kan da ikke se noget svar ham pstidsen har lagt?
Avatar billede vejmand Juniormester
24. maj 2011 - 20:09 #10
Hold da op, det kører da helt af sporet, det her.  :-)

Det "svar" der henvises til er jo i dette spørgsmål  http://www.eksperten.dk/spm/936748 som er løst......

Og når spørger ikke vender tilbage til sine gamle spørgsmål, kan man ikke forvente den store hjælp.
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2011 - 20:13 #11
*LOL* Godt nok nogle underlige profiler der bliver udstillet her!
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2011 - 20:28 #12
hvis det er mig du (jape44) henviser til som underlig så indrømmer jeg blankt at jeg er underlig, men det sjove ved det her sp.mål er, at jeg synes ALLE her er underlige - osse jape44!!!
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2011 - 20:32 #13
lægger lige et svar - måske een af jer vil give MIG points
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2011 - 20:35 #14
Alene det, at du optræder med en (nedlagt brugerprofil) er ret underligt *LOL*

Og ja, jegerdiana vi er ret underlige her på dette forum :-) Men efter at set dine tidligere indlæg i andre tråde, syntes jeg vi er helt normale.
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2011 - 20:37 #15
#13 *ROLFLMAO* der fik jeg sku lige kaffen galt i halsen. Hold da kæft!!!
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2011 - 20:39 #16
jegerdiana
http://www.eksperten.dk/spm/936748 #13 og #14
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2011 - 20:43 #17
Enig i, at jegerdiana #13 er noget uforståelig.
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2011 - 20:53 #18
I mange år, har specialister forsøgt at overbevise mig om, at mennesker med en IQ under 40 ikke kan skelne mellem plus og minus. Det er derfor de render rundt uden tøj på om vinteren! Meeen! nu begynder jeg at forstå en sammenhæng.
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2011 - 20:53 #19
jamen takker da for komplimenten - føler mig osse helt "hjemme" her!!!
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
24. maj 2011 - 21:08 #20
jeg synes du skulle læse mere om at indspille sange på nettet. Fx søge på Google.dk og skriveL: "At indspille sine egne sange." Jeg ved der er mange der leder efter samme søgeord som dig.

Det er i 2011 meget populært at kunne "synge". Du behøver ikke engang at kunne synge rigtig. Der er så mange ting og sager som du kan rette osv med.

Tag og download Audacity som andre har skrevet før mig. Og prøv dig frem. Det er bare med at komme i gang. Jeg kender selv nogle som blev kendte ved at uploade videor på YouTube, fx: WOMBAT.. Som er en god kammerat og hans venner.

Du skal bare gå i gang med, hvad du har lyst til. Lad vær og lytte til havd andre synes om dig. Jeg mener. Amalie fra PAradise kan få sange ud, så kan du også!

Good luck :o)
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2011 - 02:08 #21
Afmelder overvågning. Vil ikke være klovn i oldaf cirkus.
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2011 - 02:54 #22
Afmelder spørgsmålet. Vil ikke være klovn i oldaf´s cirkus.
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2011 - 03:14 #23
Nu er der sgu kuk i Eksperten IGEN:(
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2011 - 03:17 #24
Eksperten har altid lidt af "jet-lag"
Avatar billede pstidsen Novice
26. maj 2011 - 20:10 #25
..og jeg rykker for de point igen igen....

jeg er enig i mange af de ting i skriver.

Oldaf: Som fortalt utallige gange før må du vælge. Du har ikke tid til både at være model, sanger, rapper, partileder, statsminister osv. osv. osv. på en gang. Det er rigeligt at være en af delene....