Avatar billede chris0905 Nybegynder
24. maj 2011 - 09:11 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Kan jeg spille dette spil???

Hej Eksperter!

Jeg har fået ny computer, men kan jeg spille Battlefield Bad Company 2, som kræver følgende;

Minimum PC systemkrav:

OS: Windows XP
Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
RAM: 2GB
Grafikkort: GeForce 7800 GT  / ATI X1900
Grafik RAM: 256MB
HDD plads: 15GB for Digital version (downloadet), 10GB for DVD version.

Anbefalede PC Systemkrav:

OS: Windows Vista eller Windows 7 (for DX10, DX10.1 & DX11 grafik)
Processor: Quadcore
RAM: 2GB
Grafikkort: GeForce GTX 260
Grafik RAM: 512MB
HDD plads: 15GB for Digital version (downloadet), 10GB for DVD version.

I min computer har jeg:

Intel i-7 quad-core 2.2 GHz
Intel HD Graphics 3000 - AMD Radeon HD 6750M with 1GB GDDR5
4GB 1333MHz

Det er specielt grafikken der driller mig (der er jeg ikke så stærk!)....

Mvh

Christoffer
Avatar billede Blandy Praktikant
24. maj 2011 - 09:20 #1
du kan sagtens spille spillet.
Avatar billede The_Buzz Novice
24. maj 2011 - 09:21 #2
Enig, du kan sagtens spille den på sandsynligvis absolute max settings.
Avatar billede chris0905 Nybegynder
24. maj 2011 - 09:34 #3
Quad-core Intel Core i7 6MB shared L3 cache

Intel HD Graphics 3000 with 384MB of DDR3 SDRAM shared with main memory
  - AMD Radeon HD 6490M with 256MB of GDDR5 memory

4GB (two 2GB) of 1333MHz DDR3 SDRAM

Ville denne kunne??
Avatar billede The_Buzz Novice
24. maj 2011 - 09:59 #4
Det ser ud til at være en multi config computer...

Altså, at der enten er
Intel HD Graphics 3000 with 384MB of DDR3 SDRAM shared with main memory

i den - eller

AMD Radeon HD 6490M with 256MB of GDDR5 memory

Den vil kæmpe med at vise spillet på en Intel onboard grafikkort. Mens den Radeon gerne skulle kunne.
Avatar billede chris0905 Nybegynder
24. maj 2011 - 10:06 #5
Jeg ved ikke hvilken det er, men det er en MacBook Pro 15"... Så ville jeg gerne vide om begge versioner kunne...
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. maj 2011 - 10:10 #6
Mener ikke der findes en Mac version af Battlefield Bad Company 2!
Desuden kan du få kraftigere pc´ere end en Macbook til en bedre pris. Her betaler man jo for styresystemet + design.
Avatar billede imz Nybegynder
24. maj 2011 - 10:16 #7
Det ser ud til at du har dobbelt så meget at gøre godt med iflg. deres anbefalede systemkrav

/* iMz
Avatar billede chris0905 Nybegynder
24. maj 2011 - 10:39 #8
Jeg vil gerne have en Mac... Den går jeg ikke ned på... Men jeg ville spille BFBC 2 gennem en Windows på mac'en...
Avatar billede Counx Nybegynder
24. maj 2011 - 10:45 #9
Nu da jeg er ny herinde og giver mit første svar, er jeg ikke helt sikker på hvordan jeres politik er med links til hjemmesider osv.
Men hvis du fremover er i tvivl om du kan køre nogle spil, kan du få en idé om hvad der måske halter lidt efter og om du kan kører spillene på recomendet, via denne hjemmeside: www.canyourunit.com
Der er en ting du bare skal huske på, hjemmesider som denne kan tage fejl, men som sagt, du får en idé om hvordan din computer vil køre spillet.

//Counx