Avatar billede Maiens Nybegynder
23. maj 2011 - 21:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mister forbindelsen i nogle spil

Hey, jeg er begyndt at oleve at jeg mister forbindelsen mere og mere i nogle spil men har normal internet adgang når det sker.

for at gå lidt emre ind i det vil jeg prøve at beskrive et normalt problem.

fx hvis jeg skulle spille daoc og har 2 pcer logget ind, efter 5sec til 10min ryger jeg af og får en besked på at "client went link dead"
når det sker så ryger begge pc'er på samme gang, jeg har prøvet med 4 forskellige pcer og det samme sker for dem alle.

det er begyndt at ske for ca 14 dage siden før det var der ingen problemer, har ringet til min udbyder og de giver et standart svar at der ik er noget galt med min linje. (profiber/waoo)

en der har en ide om hvad der kan være oversagen til det? har ik skiftet noget hardware/router
Avatar billede Maiens Nybegynder
23. maj 2011 - 21:47 #1
kan lige tilføje at jeg har prøvet at slæbe min pc ind til min nabo og så sker det ikke han har en anden udbyder, men min bliver ved med at sige der ik er noget galt, kan det være en router setting?
Avatar billede Maiens Nybegynder
24. maj 2011 - 20:21 #2
inde jeg går "link dead" ryger min pink helt vildt op og så bliver jeg smidt af
Avatar billede Maiens Nybegynder
26. maj 2011 - 22:23 #3
lukket