Avatar billede duxz Nybegynder
23. maj 2011 - 11:08 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde placering af tilføjelsesprogram jeg GERNE VIL HA' VÆK!!!

Hej Rødder,

Jeg har et tilføjelsesprogram i excel 2007 jeg gerne vil deaktivere, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor det er placeret! Jeg har prøvet de gængse placeringer addin under excel og office og libary under office. Jeg har også søgt på *.xla på min harddisk og jeg får ikke filer frem der vedrører det tilføjelsesprogram.........så nu spørger jeg jer oh alvidende eksperter: Hvor kan jeg finde filen/koden til det fu***ng tilføjelsesprogram, så jeg kan få det fjernet?!?!!!?

På forhånd tak.

Martin
Avatar billede Poko1 Ekspert
23. maj 2011 - 11:25 #1
Har du prøvet <kontrolpanel><Programmer&funktioner><vis instalerede opdateringer><og slå windows funktioner til eller fra>?
Avatar billede Spotgun Seniormester
23. maj 2011 - 11:32 #2
Prøv dette:

Tryk på Office knappen > Excel-indstillinger > Tilføjelsesprogrammer.

Vælg typen i bunden ud for "Administrer" og tryk "Udfør". Så vil du få mulighed for at deaktivere det pågældende tilføjelsesprogram.
Avatar billede duxz Nybegynder
23. maj 2011 - 11:40 #4
Nej det har jeg ikke, men det er ikke et windows eller MS tilføjelsesprogram.
Avatar billede duxz Nybegynder
23. maj 2011 - 11:46 #5
Mmmmmmmmnej heller ikke. Det ser ud som om tilføjelsesprogrammet er tilføjet som standard og derfor ikke optræder på samme måde som andre tilføjelsesprogrammer....super irriterende!
Avatar billede sifuentes Nybegynder
23. maj 2011 - 11:52 #6
Og hvad hedder lige dette såkaldte tilføjelsesprogram?
Avatar billede duxz Nybegynder
23. maj 2011 - 12:16 #7
KPMG....det kan også være at det er en brugerdefineret værktøjslinje, og hvis det er hvor retter man sådan noget til?
Avatar billede helt83 Nybegynder
23. maj 2011 - 14:32 #8
Hej

du skal gå i funktioner vælge sikkerhedscenter, vælge her menu Tilføjelsesprogrammer. Herefter klikker du på udfør nede ved COM-tilføjelseprogrammer (dropdown menu) herefter kommer der en liste med alle tilføjelsesprogrammer.

mvh
Kasper
Avatar billede helt83 Nybegynder
23. maj 2011 - 14:37 #9
forkert sorry er til outlook 2007, du skal klikke på det runde ikon i toppen til venstre, herefter Tilføjelsesprogrammer. Herefter klikker du på udfør ved Excel-tilføjelses programmer, så kommer listen frem med programmerne.
Avatar billede haverslev Novice
23. maj 2011 - 14:41 #10
helt83 > set linket i  #3 ?
Avatar billede duxz Nybegynder
23. maj 2011 - 15:32 #11
Ja altså de der gængse ting dur ikke, men tak for svarene.
Avatar billede haverslev Novice
23. maj 2011 - 15:50 #12
Er det evt. muligt at "fjerne" den via H-klik i toppen af excel og vælg Tilpas
Værktøjslinjer eller noget indstillinger

(sidder pt. selv på 2003, så har nok ikke lige de samme menu punkter)
Avatar billede duxz Nybegynder
23. maj 2011 - 16:22 #13
Nej.........sidder selv og kigger lidt på sådan noget her, som vist er mere relevant http://www.rondebruin.nl/ribbon.htm ....men som udgangspunkt, så tror jeg det er en tilpasset værktøjslinje fra en "gammel" fil jeg har åbnet engang. Den er så lagret et eller andet sted, og jeg kan bare IKKE finde den!!!! >:(
Avatar billede duxz Nybegynder
08. august 2011 - 10:19 #14
lukker og slukker........fandt aldrig en løsning :(