Avatar billede renedk Nybegynder
22. maj 2011 - 23:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til stopfejl i Win 7

Hej jeg får denne blå skærm. http://www.faultwire.com/solutions-fatal_error/If-Parameter1-0-an-executive-worker-item-was-found-0x000000E4-*1227.html
Windows kan ikke selv rette fejlen ved "startreparation"
har os prøvet chkdsk /F i CMD uden held?
og hvis jeg vælger "Zepto recovery option" i biosopstarten så kommer jeg ind hvor jeg skal vælge bruger i windows, men der er kun en ukendt bruger (Other User)? Hvis jeg vælger den skal jeg bruge username og password?

Nogen som kan hjælpe
23. maj 2011 - 06:43 #1
... fejlsikker tilstand ???
Avatar billede jannavictoria Nybegynder
23. maj 2011 - 07:52 #2
Jeg tror theres ingen bedre løsning på det, end du har brug for at omformatere det. Denne fejl er kategoriseret som dødelig. Du er nødt til at kontrollere også hvis der er løse udstyr.
Avatar billede Poko1 Ekspert
23. maj 2011 - 08:23 #3
Det kan da godt være at jeg tager fejl??? "Zepto Recovery Windows7"???
Avatar billede renedk Nybegynder
23. maj 2011 - 20:56 #4
#1 Hvis jeg går i fejlsikret tilstand skal jeg vælge en bruger, og der er kun "other user" ? og den kræver brugernavn + password?

#2 Problemet er at recovery delen kan jeg ikke komme ind på?

#3 forstår ikke hvad du mener?

Tror jeg vil se om jeg kan boote den op på hirens bootcd og deaktivere password på brugeren "other user"?
Avatar billede Poko1 Ekspert
23. maj 2011 - 21:09 #5
Som jeg skrev det kan godt være jeg tager fejl?så vidt jeg husker var Zepto en saga da windows7 kom frem og hvis den har en recovery du kan vælge fra Bios må det være Vista recovery?? men som skrevet i #3
Avatar billede renedk Nybegynder
23. maj 2011 - 22:34 #6
#1 nu er jeg kommet i fejlsikker tilstand efter at have deaktiveret "other user" brugeren, og så kom min normale konto + admin kontoen frem ;)

Men sjovt nok under recovery viser den stadig kun "other user"
Avatar billede renedk Nybegynder
26. maj 2011 - 22:51 #7
Løsning: i fejlsikret tilstand oprettede jeg en bruger mere, så virkede de :)