Avatar billede cyberlalle Nybegynder
07. januar 2000 - 09:37 Der er 31 kommentarer og
4 løsninger

fatalerror.dk

Jeg vil blive meget glad hvis nogen lige ville smutte forbi og vuddere fatalerror.dk og give mig lidt feedback på den !

Lasse Mikkelsen
Webmaster
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2000 - 09:43 #1
Indtil videre har jeg kun været inde på din side med netscape og det virker ikke, da din side kun kan kører med IE 4 eller 5.
Der er nok en grund til dette, men stadig synes jeg at det er ærveligt.

Jeg skriver nok igen når jeg har fået fat i en maskine med IE på.

Meget fed startside dog, eller hvad man nu skal kalde den, flot design.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2000 - 10:13 #2
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2000 - 10:14 #3
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2000 - 10:20 #4
Idéen er rigtig god med et sådan forum.
Design: Lidt bart og mørkt. Hvad med lidt lysere farver og så lidt mere spræld på.
Navigation: Ja der er i top nu, hvor Siten er lukket. Den virker dog meget kvikt.
Øvrigt: Det kunne være smart om Siten kunne køre i flere forskellige browsere, som eksperten f.eks. kan.
Karakter 9 på 13
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
07. januar 2000 - 10:56 #5
Mange tak for jeres ris og ros... men jeg skal nok lige få det på det med Netscape... problemmet med Netscape er at den ikke understøtter CSS og det er nu tildags et meget omfattende problem på det design mæssige område... jeg ved  ikke helt hvordan kharder skal forståes med kans punkt "Navigation"... du skriver at sitwet er lukket og det er det bestemt ikke... jeg har lavet nogen få opdateringer umiddelbart efter i har skrevet... alle links er nu understrejet... derfor vil jeg lige bede jer tage et smut forbi igen... skal linkene foresten skifte farve efter de er besøgt... det var sådan det jeg ville spørge om... men til alle andre... så bare smut forbi fatalerror.dk og giv et svar !

Lasse Mikkelsen
Webmaster
Avatar billede buzz Nybegynder
07. januar 2000 - 11:32 #6
Stort skrift på grøn baggrund, tja.... umuligt at læse...
Det enkle design er smukt og logo ligeså.

/Buzz
Avatar billede thoeger Nybegynder
07. januar 2000 - 11:34 #7
men er der ikke en table fejl jeg har da ihvertfald mellemrum rundt om dine "hjørner"?+
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
07. januar 2000 - 12:14 #8
thoeger>> Hvilken browser bruger du og hvilken version? Hvilken opløsning kører du med ?

Lassse Mikkelsen
Webmaster
Avatar billede fico Nybegynder
07. januar 2000 - 12:49 #9
Den er pæn og flot desginet, men menuen bør nok være i midten.
Altså centreret.
Logo'et er også fedt, faktsisk kanon.
De runde kanter er flot lavet.

10 på 13-skalaen.
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
07. januar 2000 - 13:19 #10
Mange tak.. flere vuderinger ?
Avatar billede gnarf Nybegynder
07. januar 2000 - 13:56 #11
Den siger den kun kan bruges i IE4 og 5. Jeg har IE4 og den siger alligvel den kun kan bruges i IE4 og IE5......

Ja det er meget muligt den kun kan bruges i IE4 og IE5, men det skal jeg jo ikke få at vide når jeg har IE4.....

Hehe...
Avatar billede klas Juniormester
07. januar 2000 - 14:55 #12
Hvorfor er Admin en del af menuen hvis man ikke har adgang til det ?? det skal da fjernes
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
07. januar 2000 - 15:08 #13
>>gnarf: Ja det er sku underligt ! Er din IE4 en beta eller hva ?

>>klas: Ja indtil der kommer andre punkter forbliver admin linket der !
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
07. januar 2000 - 20:04 #14
Nååå er der ikke flere der har en kommentar til min side ?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. januar 2000 - 20:45 #15
fatal error.... er det din hjerne der har lagt titel til den?
Avatar billede klas Juniormester
07. januar 2000 - 21:54 #16
hæ hæ :)
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
08. januar 2000 - 11:55 #17
Ja som i nok ser i nogen af de andre sp... ja så er cyberesben en hel del sur over noget... ja spørg ikke mig om hvad det er... men alle er velkommen med flere svar... ja og til dig cyberesben... hvad er mennigen med at sætte andres adresser online.... ja eksperten er trods alt et annonymt sted ! Narrehoved... bøsse... og jeg kunne blive ved !
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
08. januar 2000 - 11:57 #18
...ja og til dig klas... så syntes jeg bestemt ikke dette her er morsomt !
Avatar billede cyberesben Nybegynder
08. januar 2000 - 17:22 #19
lalle>> "hvad er mennigen med at sætte andres adresser online...."

tjaa er du klar over hvor nemt det er et finde folks adresse ud fra deres domænenavn?

når man ligefrem annoncerer med hvilket piratsoftware man har fået og hvorfra, så har man lov at tænke sig om ikke skrive hvilke domænenavne man har registreret...
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
09. januar 2000 - 18:46 #20
Jeg ved sku da godt mit domæne navn er regget i mit navn men derfor behøves adresse ikke opgivet !
Avatar billede clausn Nybegynder
10. januar 2000 - 12:29 #21
Kan du ikke poste en adr. til din Windows 2000 Prof., Server, Ad. Server som du fik ved The Party '99...

Vi kender din adresse :-)
Avatar billede izkold Nybegynder
10. januar 2000 - 23:28 #22
Din menu hopper ved mouse-over da skriften udvider sig... ikke så fedt! (det gør sig i øvrigt også gældende ved de andre links på forsiden - og andre steder på siden.)

Stavefejl ved "interesseret" på forsiden

Stavefejl under "nyheder" i punktet "chat" - snart!

Dystre farver

Scroll på forsiden (1024 x IE5.0 :o)

Avatar billede cyberlalle Nybegynder
11. januar 2000 - 07:47 #23
Fejlen med den øverste stave fejl er nu rettet men jeg kan ikke lige få øje på den under chat ?
Avatar billede klas Juniormester
11. januar 2000 - 07:58 #24
Hæ Hæ  :)
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
11. januar 2000 - 09:43 #25
Ja du kan vel også stave forkert ! Ja mit site er trods alt lavet i men kære notepad uden brug af Frontpage med stavekontrol !
Avatar billede klas Juniormester
11. januar 2000 - 16:35 #26
det var ikke stave fejl jeg grinte af . . det var nu mere den der kommentar du skrev :

...ja og til dig klas... så syntes jeg bestemt ikke dette her er morsomt !

siden det da var en udemærket sjov kommentar CyberE kom med :)

Avatar billede cyberlalle Nybegynder
11. januar 2000 - 19:11 #27
Ja... nu snakker gør du !
Avatar billede cyberesben Nybegynder
11. januar 2000 - 19:15 #28
jeg blev bare lidt overrasket over det det spm med win2k heheheeh
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
11. januar 2000 - 19:21 #29
Ja... hi hi ha ha hu hu... vi morer os da så det brager !
Avatar billede douglas Nybegynder
12. januar 2000 - 11:45 #30
Okay det kan godt være den ikke virker i Netscape...Men nu er det også mindste delen af Inet-brugere der bruger Netscape. Så det behøver du ikke noget ved, efter min mening.

Utrolig flot side. Dejligt genskueligt design. Sweet!

Men...(Det berømte "men")
Linksene. Behøver de at skifte til fed font, når man kører markører hen over dem. Men det er faktisk også det eneste minus ved hele siden...

/Douglas
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
12. januar 2000 - 13:40 #31
Jeg får lige rettet det douglas !
Avatar billede douglas Nybegynder
12. januar 2000 - 19:11 #32
Det vil da være godt... Flot side.
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
12. januar 2000 - 19:28 #33
Det er nu rettet !
Avatar billede douglas Nybegynder
12. januar 2000 - 19:38 #34
Godt :)
Avatar billede bernhof Nybegynder
04. juni 2002 - 00:20 #35
Hvaa.. cyberlalle -- hvorfor tager du ikke lige et kig forbi http://www.eksperten.dk/spm/9409 og lægger et lille kommentar ind.. det kunne da være hyggeligt! ;) hehe