Avatar billede AndreAda Nybegynder
21. maj 2011 - 11:32 Der er 3 kommentarer

computer cluster

hej jeg vil gerne computer cluster men kan ikke finde nogen god guide på nettet så er der nogen der kan hjælpe mig

ps det skal være i linux
Avatar billede jakobdo Ekspert
21. maj 2011 - 12:27 #1
Uden jeg kender det store til clusters, men hvad er dit mål?
Avatar billede AndreAda Nybegynder
21. maj 2011 - 15:18 #2
mit eneste mål er at få en hurtigere pc, men ellers er det mest bare af Interesse

jeg har det mange gange med computer som man har det med lego, det er sjovere at bygge det op og få det til at virke, end det er at lege med det.;-)
Avatar billede jakobdo Ekspert
21. maj 2011 - 17:06 #3
Jeg ved Ubuntu har noget Cluster halløj og tror også Apache har noget.
Men mere er jeg desværre ikke inde i det.