Avatar billede chili-cat Nybegynder
20. maj 2011 - 12:38 Der er 5 kommentarer

E-book

Hej jeg vil gerne købe en e-book men aner ikke hvilken model jeg skal vælge da aldrig haft en sådan, den skal være nem at betjene og må ikke veje ret meget.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. maj 2011 - 13:44 #1
Sony prs-650 hvis du kan klare dig uden net, men overføre bøger via usb. Den er langsom til overførsler, men ellers er alt andet i top.
http://www.sony.dk/product/rd-reader-ebook/prs-650
Avatar billede chili-cat Nybegynder
20. maj 2011 - 16:09 #2
tak ! har du et bud på en e-book hvis jeg vil hente fra bibliotek og fra nettet ?  tror usb bliver for langsommeligt for mig. Og hvor køber man præcis på nettet ? adressen ?
Avatar billede claes57 Ekspert
20. maj 2011 - 16:22 #3
boghandlerne har en model med wifi - der kan du låne bøger på bib og købe fra boghandlere.
I forhold til Sony'en er skæm mindre og dårligere - og den ene jeg fik hjem (før jeg skiftede til Sony) brød ned efter ½ times brug. Men det kan da være, at den kan bruges - bare sørg for, at du kan få pengene tilbage hvis den går død.
http://www.bogogide.dk/Default.aspx?ID=664
Avatar billede chili-cat Nybegynder
20. maj 2011 - 17:40 #4
findes der en Sony eller andet mærke som kan downloade fra boghandlere og bib som du kan anbefale og hvor man ikke skal over usb stik først ?
Avatar billede claes57 Ekspert
20. maj 2011 - 17:46 #5
jeg har kun prøvet de to...