Avatar billede pepijo Nybegynder
19. maj 2011 - 20:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

bios password

hej har købt en bærbar com sammen med nogle andre com dele det er en hp elitebook 8730w på et krammer marked den skulle virke hvis der blev anskaffet en strømforsyning så det gjorde jeg så .så viser det sig af der er password på bios.og det kan ikke lade sig gøre af komme ind i fejlsikred tilstand el.andet hvordan kan jeg få den slettet igen så den virker normal igen. så jeg kan inst.nyt windows på den

    vh pepijo
Avatar billede Blueeyez Mester
19. maj 2011 - 21:03 #1
stationære er der et batteri på som blot skal af, men bærbare mindes jeg ikke der er det, dog mindes jeg du kan fjerne det med Hirens Boot Disk, men jeg kan ikke huske hvordan eller hvilket værktøj du skal bruge..
19. maj 2011 - 23:24 #2
www.eksperten.dk/spm/939153 - næsten det samme...
Avatar billede pepijo Nybegynder
24. maj 2011 - 19:39 #4
takker for svarene der var desværre ingen der kunne hjælpe
Avatar billede pepijo Nybegynder
24. maj 2011 - 19:40 #5
lukker spørgsmålet
Avatar billede 220661 Ekspert
24. maj 2011 - 20:51 #6
Der findes også programmer der kan gøre det:
http://www.cgsecurity.org/wiki/CmosPwd
Om din pc kører xp kan jeg ikke vide. Har ikke selv prøvet denne tool.
Avatar billede pepijo Nybegynder
19. juni 2011 - 14:12 #7
lukker
Avatar billede 220661 Ekspert
19. juni 2011 - 14:17 #8
hvis du gør det så skal du ihvertfald acceptere dit svar, hvis der ikke kom nogen løsning på problemet.