Avatar billede JakobS Praktikant
19. maj 2011 - 19:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ipod 5th gen vil ikke sync'e

Hejsa

Ved ikke om et ipod spørgsmål er passende herinde men prøver alligevel. Jeg har en 5th generation iPod (30gb) der normalt ikke er problemer med men nu ikke vil sync'e med itunes. Når jeg tilslutter min ipod til computeren popper den op i itunes som den skal, men intet sker herefter. Jeg er ikke en haj til itunes men formoder at der måske er en setting derinde som har ændret sig siden den nye version af itunes er dukket op eller noget, så er der nogen der lige kan give mig en venlig pointer til hvad jeg bør gøre?

På forhånd mange tak!

Jakob
Avatar billede JakobS Praktikant
22. maj 2011 - 22:40 #1
Løste det selv.
Avatar billede JakobS Praktikant
22. maj 2011 - 22:40 #2
(Der var naturligvis tale om et enkelt flueben der var sat forkert i iTunes).