Avatar billede renhofdk Nybegynder
18. maj 2011 - 07:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Finde kontakter i Messenger hvordan???

Hejsa.

Min Messenger er blevet hacket, og derefter har Microsoft lukket kontoen på grund af sikkerhed som de skriver, og er efterfølgene ikke tilfreds med de svar jeg har givet dem for at få kontoen åbnet igen, selvom jeg har forsøgt alt de sidste 3 uger!

Det er dog ikke de store problem at lave en ny, men jeg kommer til at mangle alle mine Messenger kontakter som jeg ikke har lavet en backup af, og jeg har også spurgt Microsoft om at få min kontakter igen, hvilket de klart afviser, hvilket måske er forståeligt, men drøn irriterende.

Så spørgsmålet er så: ligger min kontaktliste et eller andet sted på min pc som jeg kan finde ?

Kører Windows 7 Ultimate x64

På forhånd mange tak

Rehof
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2011 - 08:42 #1
Inden vi giver forslag, burde du nok skrive hvad du selv har forsøgt?

Har du f.eks. googlet og prøvet div. forslag?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2011 - 08:43 #2
Husk at lukke dette, ved at bede om svar og acceptere det svar der kommer. Du skal ikke acceptere dit eget svar...
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2011 - 08:44 #3
Avatar billede renhofdk Nybegynder
18. maj 2011 - 10:48 #4
Jeg har kontaktet Microsoft via "Nulstilling af password" hvor jeg som sagt ikke kan huske de svar jeg burde, og det er derfor ikke nok til dem.

Samme sted kan man vælge at få ny kode tilsendt via sms, hvilket jeg har prøvet 20 gange, men der kommer intet.

Det er det jeg har prøvet. Og ja jeg har tjekket Google, men ikke rigtig fundet noget der kan hjælpe mig videre..

Men for at vende tilbage til mit spørgsmål som det står, som jeg ikke rigtig syntes jeg kan stille på andre måder end det jeg har gjort, vil jeg blot vide : ligger min kontaktliste et eller andet sted på min pc som jeg kan finde ?
Avatar billede renhofdk Nybegynder
17. juli 2011 - 07:05 #5
Ingen svar, så jeg lukker spørgsmålet