Avatar billede svart Nybegynder
17. maj 2011 - 23:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fshost Serverhost

Hej allo kloge hoveder...

Hvor finder jeg en server BILLIGT til at køre med FsHost, det skal være en Windows server. ja selv en gammel laptop kan køre det. programmet er gratis, og fylder nada....

FSHost requires:

    Windows 95 and up.

    DirectX 7 and up required to host an FS2002 session.  DirectX 9 and up required to host an FS2004 or FSX session.

    Does NOT require FS2002/FS2004/FSX to be installed if you just want to host without playing.

http://www.chocolatesoftware.com/fshost/

Spørgsmålet er hvem udbyder servere til dette, hvad er prisen mv.
Avatar billede coderdk Praktikant
18. maj 2011 - 00:04 #1
En VPS med windows koster 15£ (130,-) per måned her: http://www.webfusion.co.uk/virtual-private-servers/starter/
Avatar billede svart Nybegynder
18. maj 2011 - 07:54 #2
Er det virkelig så dyrt?. Findes der virkelig ikke noget bedre?
Avatar billede svart Nybegynder
20. maj 2011 - 17:47 #3
ok ikke meget hjælp på denne! ikke mere end jeg viste i forvejen!
Avatar billede svart Nybegynder
21. maj 2011 - 22:13 #4
LUKKET!