Avatar billede black_dog Nybegynder
31. juli 2001 - 20:19 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Hjæælp

Hej jeg har været så dum at åbne en mail med en virus en af de orme.... Og nu vil jeg høre om det er muligt at få et program der kan klare den
Avatar billede stigc Nybegynder
31. juli 2001 - 20:21 #1
lav en online scan og oprydning her:

http://www.centralcommand.com/scan.html
Avatar billede bjd Nybegynder
31. juli 2001 - 20:21 #2
Du kan skaffe et antivirus-program som f.eks. mcafee fra http://www.mcafee.dk
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
31. juli 2001 - 20:42 #3
http://housecall.antivirus.com/housecall/start_corp.asp
Online scanner sæt den til autoclean......hvilken er det du har fået
Avatar billede cybermouse Nybegynder
31. juli 2001 - 20:51 #4
symantec\'s 2002 beta 3 kan du og så hente gratis kig på www.tweak.dk for mere
Avatar billede ultradma Nybegynder
31. juli 2001 - 21:07 #5
Bemærk at visse systemfiler kan ormen ikke fjerne viruses fra, hvis windows bruger filerne.... :(

har prøvet det...
Avatar billede ultradma Nybegynder
31. juli 2001 - 21:08 #6
Så skal du lave en health disk, og reboote med en sådan disk i a: !

Avatar billede fcs Novice
31. juli 2001 - 21:15 #7
Må jeg have lov at anbefale Kaspersky Antivirus fra www.Kaspersky.com Den er suveræn og kan hentes i en 30 dages gratis udgave fra ovennævnte adresse. Jeg har selv modtaget 40-50 mails med forskellige vira og Kaspersky har stoppet dem alle (har checket med Norton og McAfee). Klart det bedste produkt på markedet, da det heller ikke bruger særligt mange systemressourcer. Dette er naturligvis min subjektive mening - debatten om det bedste antivirusprogram kan hurtigt udvikle sig til en \"religionskrig\" ;-)
Avatar billede cybermouse Nybegynder
31. juli 2001 - 21:49 #8
jep kaspersky er et fedt antivirus program men det svigtede mig da jeg skiftede til windows xp gjorde det min pc ustabil så det blev udskiftet men det er et godt program længe leve avp
Avatar billede black_dog Nybegynder
31. juli 2001 - 22:20 #9
Jeg tager selv de point pga. af i ikke har været til hjælp.....
Avatar billede black_dog Nybegynder
31. juli 2001 - 22:23 #10
Men Stiqc fik 28
og fcs fik 50

Tak for hjælpen
Avatar billede bjd Nybegynder
31. juli 2001 - 22:30 #11
Må man spørge hvad du så gjorde i stedet, siden du ikke fik nogen hjælp? :o)
Avatar billede black_dog Nybegynder
31. juli 2001 - 22:54 #12
En af mine venner gav mig panda den havde det der skulle til for at nakke den virus det havde de andre ikke
Avatar billede stigc Nybegynder
31. juli 2001 - 22:57 #13
hmmm. Dt link jeg gav kan da sagtens, og det mener jeg også de andre forslag kan.....
Avatar billede bjd Nybegynder
31. juli 2001 - 22:58 #14
Ahh, ok.
Hvilken orm var det?
Altid rart at være på vagt over for sådanne.
Jeg har selv lige modtaget en virus (sircam) i dag.
Opdagede det med det samme og slettede den, og gav senderen besked om at der var sendt en virus til mig.