Avatar billede Max Praktikant
17. maj 2011 - 14:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Word kan ikke se mapper

Hej.

Vi har en bruger i et windows miljø som kører xp med office 2007. Han har problemer med at se mapper når han browser via Word open funktion.

Hvis den samme bruger tilgår netværkssharet via stifinder, kan han godt se mapperne. Nogen der har en ide til hvad det kan være ?

Andre brugere kan fra deres word godt se mapperne.
17. maj 2011 - 17:55 #1
... dvs. alle andre MAPPER der 'pejer' på den lokal HD kan godt ses ?
Og hvis der vælges nævnte netværksshare så hvad ? Er billeder HELT TOMT ? Eller hvad mener du her ?
Avatar billede Max Praktikant
17. maj 2011 - 18:53 #2
Må erkende at jeg har ikke tjekket om han kan se de lokale mapper. Grunden til det er at vi lagrer alt på netværksdrev. Det der er lidt specielt er han kan se nogle mapper i den mappe/share han tilgår, og så er der nogle han ikke kan se. Det er kun når han bruger word open funktionen han ikke kan tilgå.
Hvis han tilgår samme mappe/ share via stifinder kan han se og tilgå det hele.
17. maj 2011 - 21:25 #3
... det er bare om
Word - Open/Åbn viser noget som helst ???
Avatar billede Max Praktikant
18. maj 2011 - 09:12 #4
Han kan fra word se mapper, men der mangler nogle undermapper i den mappe han har problemer med.

De samme undermapper som mangler kan han se og åbne word filer i, når han bruger stifinder.
18. maj 2011 - 22:07 #5
(Hmmm... andre i denne tråd ?)
Avatar billede Max Praktikant
16. juni 2011 - 09:35 #6
Lukker denne tråd, tak for forsøget Karise, vi har ikke fået det løst endnu, jeg tror det ender med at jeg sletter hans profil, dernæst hans maskine, hvis det ikke hjælper, vender tilbage med løsning hvis jeg finder den. :)

God dag.