Avatar billede kontorchefen Nybegynder
15. maj 2011 - 21:05 Der er 2 kommentarer

Database på nettet

Jeg har brug for en database, som kører via internettet og som skal kunne afvikles på alle PC'ere uanset windows og evt. office-version. Der skal endvidere være muligt at udtrække oplysninger i CSV-format. Nærmere beskrivelse fremsendes, såfremt der er nogen, som har en god ide.

Jeg skal bruge det til mine kiosker/butikker, hvor personalet skal indtaste kassetrimlen i forbindelse med opgørelse af kassen.
En hardcopy af det skærmbillede, som idag anvendes lokalt gennem Access kan hentes på www.vfi1.dk/opgave.pdf.

Villig til at honorere for løsning af en opgave, som kan anvendes som standard-løsning.
Avatar billede danco Nybegynder
16. maj 2011 - 15:26 #1
Hejsa.
jeg synes det lyder som en spændende udfordring så du skal være meget velkommen til at kontakte mig herinde for nærmere aftale og kravspecifikation.
Har du evt. krav til om det skal fungerer via nettet eller som et enkeltstående program der kan ligges ind på de relevante maskiner ?

Men lad mig give et tilbud når jeg har fået en mere detaljeret kravspecifikation.
Avatar billede kontorchefen Nybegynder
22. maj 2011 - 10:09 #2
Hej Danco

Har du en mail-adresse, hvortil jeg kan sende noget materiale ?

Mange hilsner
Karsten Lillebæk