Avatar billede Hasna Nybegynder
15. maj 2011 - 17:54 Der er 2 kommentarer

Simpleviewer?

Hejsa,

Jeg er ved at lave min fotogallerier om, da jeg er lidt træt af den man bruger ved one.com, da den åbner i en ny side.
Jeg er på ingen måde ekspert på området med hjemmesider, men forsøger mig frem, og derved lærer man jo også lidt :P

Mit problem går ud på at jeg gerne vil have simpleviewer på siden, men kan simpelthen ikke finde ud at lægge det på siden, jeg er kommet så langt at jeg kna åbne mit galleri på computeren og se hvordan den vil se ud, så den er klar til at komme på nettet. Men hvordan får jeg den lige på min hjemmeside? Går udfra at billederne/mappen jo nok skal oploades til hjemmesiden først.

Jeg synes jeg har prøvet at søge efter en guide på nettet, men kan simpelthen ikke finde noget brugbart, så håber der er nogen herinde som kan hjælpe mig med Simpleviewer.
Avatar billede NCG Novice
16. maj 2011 - 14:03 #1
Hvis dit galleri virker på din lokale computer, så burde det også virke når du uploader det til dit webhotel.

Det burde du nemt kunne gøre vha. et ftp program eller via one'com's web-administration. Jeg vil foretrække ftp, da det er lidt nemmere hvis du har mange foldere og billeder.

Det eneste der kan drille lidt, er at få config filen tilpasset web-hotellet.

Er Simpleviewer's FAQ ikke til nogen hjælp ?
Avatar billede Hasna Nybegynder
20. maj 2011 - 10:50 #2
Hmm, tror det er fordi ejg ikke helt ved hvordan man gør det med FTP.